Skrzypy

11. Data: 2004-07-01 11:12:46

Temat: Re: Skrzypy
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

news:012f01c45e07$211ae810$29851b53@smal9k1kzfv9ki..
.

> niestety na glinie tez czuja sie dobrze
> :(
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Potwierdzam skwapliwie, niestety.
I środowiskiem zasadowym też nie pogardzą :(

Pozdrawia Halina od lat pędzlująca skrzypy boofixem ze skutkiem
krótkofalowym :(

12. Data: 2004-07-02 12:37:07

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czepiasz sie... pH oczywiscie...

13. Data: 2004-07-11 14:42:00

Od: "Ania" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

U mnie na 20ar działce czuje się znakomicie. W tamtym roku zwalczyliśmy go
na około 15ar, skutecznie. Na drugi rok zwalczamy go na pozostałym odcinku,
to z powodu sadzonek truskawek. Dla skrzypu nie mam litości, tylko opryski.
Jeszcze zastosuję jesienne wapnowanie, to też pomaga. Skrzyp lubi kwaśną
glebę. Nie polecam nikomu, bardzo uciążliwy chwast.

14. Data: 2004-07-15 15:08:52

Temat: Odp: Skrzypy
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina <k...@n...pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Potwierdzam skwapliwie, niestety.
> I środowiskiem zasadowym też nie pogardzą :(
>
> Pozdrawia Halina od lat pędzlująca skrzypy boofixem ze skutkiem
> krótkofalowym :(

A ja pamiętam wykład K.M.o skrzypach przerastających pryzmę wapna.
To świadczy o tym że on w każdych warunkach daje sobie radę.
Pozdrawiam - Jagoda
PS. Płukanie włosów w naparze skrzypu jest świetny na ich wzmocnienie .

15. Data: 2004-07-19 06:25:17

Od: "R2" <n...@s...my> szukaj wiadomości tego autora

I udalo sie w koncu czyms to zwalczyc?

16. Data: 2004-07-19 20:55:55

Od: "Ania" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R2" <n...@s...my> napisał w wiadomości
> I udalo sie w koncu czyms to zwalczyc?

Udało się, ale w tym roku zwapnujemy cały ogród, bo skrzyp to pierwsze
objawy kwaśnej gleby. Jeszcze rdesttu pojawia się dość sporo w kwaśnej
glebie
Pozdrawiam, powodzenia.

17. Data: 2004-07-19 22:01:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <k...@x...wp.pl> wrote in message

> Udało się, ale w tym roku zwapnujemy cały ogród, bo skrzyp to pierwsze
> objawy kwaśnej gleby. Jeszcze rdesttu pojawia się dość sporo w kwaśnej
> glebie

Rdest mi w glinie rosnie wspaniale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2004-07-19 23:22:19

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik R2 <n...@s...my> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cdfpgd$d5v$...@p...warman.nask.pl...
> I udalo sie w koncu czyms to zwalczyc?

Tak . Widłami.

Pozdrawiam - Jagoda

19. Data: 2004-10-22 16:29:53

Od: "Tomasz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udało się, ale w tym roku zwapnujemy cały ogród, bo skrzyp to pierwsze
> objawy kwaśnej gleby. Jeszcze rdesttu pojawia się dość sporo w kwaśnej
> glebie

A jak go zwalczyć gdy gleba ma być kwaśna (iglaki, różaneczniki, borówka) ?

Tomasz
<NOTO>

Arboretum w Rogowie
Jak sie tego pozbyc?
Lawenda
mapa ogrodników
Mistrzostwa pilkarskie na trawniku /babska ciekawość/