mapa ogrodników

1. Data: 2004-06-29 11:01:18

Temat: mapa ogrodników
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytam grupę i czytam
a tu coraz więcej nowych osób, które już na dobre się zadomowiły. To bardzo
miłe, że chcę być z nami i dzielić wspólnie sukcesy i porażki ogrodów.
Zapraszam Je zatem do pojawienia się na grupowej mapie ogrodników, adres w
stopce :)
Aby tego dokonać to proszę o przysłanie na priv następujących danych:
nick
miejscowość
adres e-mail'owy
adres strony jeśli takowa istnieje, niekoniecznie tylko ogrodowej
i jeśli to możliwe zdjęcie ze swojego ogródka,
i oczywiście podanie województwa, bo na przykład miejscowość Zawada w samym
woj. opolskim jest dwa w dwóch różnych miejscach ;-)

pozdr
Ania

--
chcesz napisać na priv usuń no.spam z adresu

mapa grupy pl.rec.ogrody
www.ogrody.agrosan.pl/mapa

2. Data: 2004-06-29 14:20:41

Temat: Re: mapa ogrodników
Od: "Tadeusz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samym
> woj. opolskim jest dwa w dwóch różnych miejscach ;-)

No właśnie.
Dwa lata temu byłem na mapie z ogrodem w Zawadzie pod Opolem i wysarczyła
chwila nieuwagi i co i nie ma..
Mój aktualny adres mailowy z...@o...pl miejscowość Zawada pod Opolem
strona jest w budowie.
Tadeusz z Zawady

3. Data: 2004-06-29 14:33:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miłe, że chcę być z nami i dzielić wspólnie sukcesy i porażki ogrodów.
> Zapraszam Je zatem do pojawienia się na grupowej mapie ogrodników, adres w

A ja poprosze oficjalnie o uzupelnienie. Strone od pewnego czasu posiadam
wiec moze by tak jej adres tam umiescic? :) Da sie?

Pozdrawiam
Kaska

4. Data: 2004-06-30 05:26:40

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A ja poprosze oficjalnie o uzupelnienie. Strone od pewnego czasu posiadam
> wiec moze by tak jej adres tam umiescic? :) Da sie?
>
> Pozdrawiam
> Kaska

jasne :)
dawaj namiary

pozdr
Ania

5. Data: 2004-06-30 05:27:16

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie.
> Dwa lata temu byłem na mapie z ogrodem w Zawadzie pod Opolem i wysarczyła
> [...]
dwa lata temu mapy nie robiłam ;-)
mapa jest od lutego 2004 :)

pozdr
Ania

6. Data: 2004-06-30 14:20:20

Od: "Tadeusz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dwa lata temu mapy nie robiłam ;-)
> mapa jest od lutego 2004 :)

Ale mapa na grupie funkcjonowała. Są świadkowie. Bo po powrocie widzę ich
nadal.
Tadeusz z Zawady

7. Data: 2004-06-30 15:19:44

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mapa na grupie funkcjonowała. Są świadkowie. Bo po powrocie widzę ich
> nadal.
> Tadeusz z Zawady

w związku z ustawą o ochronie danych osobowych nie mogę na mapie wprowadzić
osób, kr\które nie wyraziły na to zgody.
Chcesz być na mapie, to prześlij mi na priv swoje dane, a będzie to uważane
za zgodę.

pozdr
Ania

Mistrzostwa pilkarskie na trawniku /babska ciekawość/
jak uprawiać surfinię na balkonie
Małpie drzewko
Swierk serbski - jak sadzic na glinie
dynia - zapylanie