Skurcze porodowe

1. Data: 2003-11-03 15:58:56

Temat: Skurcze porodowe
Od: "Barthez" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to są skurcze porodowe i co oznacza ich pojawienie się ?

2. Data: 2003-11-03 21:57:31

Temat: Re: Skurcze porodowe
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to są skurcze porodowe i co oznacza ich pojawienie się ?

http://www2.gazeta.pl/edziecko/1,42705,1326710.html

Polecam.

pzdr
LN

3. Data: 2003-11-03 23:06:17

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem. Nie jestem kobietą. Zaryzykuję odpowiedź, że ich
pojawienie wiąże się z rozpoczęciem porodu. I nie mylić ze stawianiem się
brzucha, bo to podobno zaczyna się gdzieś w 2/3 ciąży.

4. Data: 2003-11-03 23:09:08

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo6n4s$1u3$...@i...gazeta.pl,
Robert Tomasik <r...@g...pl>:
> Nie jestem lekarzem. Nie jestem kobietą. Zaryzykuję odpowiedź, że ich
> pojawienie wiąże się z rozpoczęciem porodu. I nie mylić ze stawianiem
> się brzucha, bo to podobno zaczyna się gdzieś w 2/3 ciąży.

Nie mylic takze ze skurczami Braxtona-Hicksa, przepowiadajacymi.

--
Robert

5. Data: 2003-11-04 01:34:45

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mylic takze ze skurczami Braxtona-Hicksa, przepowiadajacymi.

A to nie to stawianie się czasem?

6. Data: 2003-11-04 09:35:13

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bo6n4s$1u3$...@i...gazeta.pl,
>
> Nie mylic takze ze skurczami Braxtona-Hicksa, przepowiadajacymi.
>
> --
> Robert

stawianie się brzucha to właśnie skurcze Braxtona-Hicksa.

pozdrawiam,
iza

7. Data: 2003-11-04 10:18:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo7rum$jhl$...@n...news.tpi.pl,
i <d...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:bo6n6t$oqi$1@topaz.icpnet.pl...

> stawianie się brzucha to właśnie skurcze Braxtona-Hicksa.

... ale nie porodowe, wiec podtrzymuje, ze nie nalezy mylic

--
Robert

8. Data: 2003-11-04 18:42:30

Od: "asia" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

No panowie :))))))))))) brawo brawo, a jednak coś o tym wiecie ! :))) Pozdrawiam

Gdzie we Wrocławiu zrobię badanie...
CZY STOSOWANIE CHODZIKÓW DLA MALUCHÓW...
SPECJALIŚCI PROSZENI O POMOC !!!
test Suwkowicza,Sulkowicza w moczu??
Tegretol....