Skuteczny szmpon na lupiez

1. Data: 2003-09-15 19:20:54

Temat: Skuteczny szmpon na lupiez
Od: Pinezka <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialam spytac, czy znacie moze jakis szampon, ktory skutecznie poradzi
sobie z lupiezem? Mam nieznaczne, ale widoczne biale platki na glowie i
probowalam juz kilku szmponow ale nie pomagaja. Moze rewolucja w diecie?
Co trzeba jesc zeby zapobiec lupiezowi? Dziekuje

--
Ula vel Pinezka
GG: 3560926

1. Data: 2003-09-15 19:23:00

Temat: Re: Skuteczny szmpon na lupiez
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Pinezka wrote:

> [...]
> probowalam juz kilku szmponow ale nie pomagaja. Moze rewolucja w diecie?
> Co trzeba jesc zeby zapobiec lupiezowi? Dziekuje

Przede wszystkim nie myc szamponem na zasadzie namydlic i od razu
splukac. To dziala, jesli 15 minut z zegarkiem w reku wmasowujesz piane
w glowe. Ja stosowalam (i nadal stosuje co jakis czas) Vichy zielony,
ale inne tez dzialaja - tylko trzeba dac im na to czas.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-15 20:11:39

Od: "SYLWIA" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pinezka" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> probowalam juz kilku szmponow ale nie pomagaja. Moze rewolucja w diecie?
> Co trzeba jesc zeby zapobiec lupiezowi? Dziekuje

NIZORAL

1. Data: 2003-09-15 20:24:03

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> probowalam juz kilku szmponow ale nie pomagaja. Moze rewolucja w diecie?
> Co trzeba jesc zeby zapobiec lupiezowi? Dziekuje

A ja polecam Denorex. Zapach moze nie jest zbyt zachecajacy, ale efekt
naprawde niezly.
Do nabycia tylko w aptekach.

Valentine

1. Data: 2003-09-16 00:49:11

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialam spytac, czy znacie moze jakis szampon, ktory skutecznie poradzi
> sobie z lupiezem?

Witam!
Mi zawsze pomagal z Avonu szampon przeciwlupiezowy.... taki granatowy...
zawsze wybieralam ten z odzywka, gdyz bez niej nie moga rozczesac wlosów...
wedlug mnie dosc dobry za nie duza cene.. szczególnie jak jest w promocji..

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-16 12:04:44

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Marcinkowska napisał(a):

> [...]

Zdecydowanie Nizoral! Raz na rok kupuję 1 saszetke, a później efekt
utrzymuję Head&Shoulders, lub innymi przeciwłupieżowymi. Ale IMHO żaden
nie poradzi sobie z łupieżem tak jak Nizoral.

Bebe1, Poznań
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-09-16 17:51:05

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3F66FC5C.718EF396@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...

Witam,
ja polecam Avon-wypróbowłam 2 szampony przeciwlupiezowe (jeden "2w 1z korą
wierzby i koprem" a drugi też 2w1 z serii granatowej-nie pamietam dokladnej
nazwy) i oba są skuteczne i tanie (zwlaszcza w promocjach).teraz czekam na
dostawę najnowszego szamponu z katalogu 20/21 i mam nadzieje ze bedzie
rownie skuteczny jak ww.

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-09-16 19:20:06

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Superskuteczny (jakis czas temu bardzo polecany na grupie) jest szampon
przeciwlupiezowy firmy Catzy - Healing.Jest tylko w wersji do wlosow
przetluszczajacych ale na suchy lupiez rowniez jest bardzo
skuteczny.Kosztuje ok 10 zl, ja kupilam go w sklepie ze zrowa zywnoscia ale
mozna go spotkac w aptece i niektorych kosmetycznych.Moim zdaniem jest o
niebo lepszy od Nizoralu i innych drogich tego typu szamponow.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-09-17 20:30:29

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> probowalam juz kilku szmponow ale nie pomagaja. Moze rewolucja w diecie?
> Co trzeba jesc zeby zapobiec lupiezowi? Dziekuje

Ja polecam Head&Shoulders. Uzywam go od kilku lat i caly czas jestem
niezmiennie zadowolona. Wlosy sa po nim puszyste, latwo sie rozczesuja no i
bez lupiezu oczywiscie.
Pozdrawiam
Elwira

1. Data: 2003-09-17 21:10:03

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 17 Sep 2003 22:30:29 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@o...pl> i powiedziała:

> Ja polecam Head&Shoulders. Uzywam go od kilku lat i caly czas jestem
> niezmiennie zadowolona. Wlosy sa po nim puszyste, latwo sie rozczesuja no i
> bez lupiezu oczywiscie.

A mnie nie pasuje. Po czterech miesiącach używania łupież
wrócił, włosy splątane. No i bardzo się niszczą od ciagłego stosowania
przeciwłupieżowego.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

zgrabniutki brzuszek
kupilam petrole
pilnie poszukiwana konsultantka z oriflame prosz eo kontakt!
Kredka do paznokci...
Masaże odchudzające?