Re: Slabe strony.

From: "hipek" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Slabe strony.
Date: Fri, 20 Jan 2006 22:35:42 +0100

Użytkownik "BrokenglaSS" <m...@p...przed.wyslaniem>
napisał w wiadomości news:17phyy2a91k1e$.dlg@summum.bonum...

> Znaczy się, chcesz to przerobić na pozytywniejszą wersję?

Moze by i to jakos przerobil, ale zamierzam sobie wymyslic cos lepszego.
Zreszta nie wydaje mi sie, ze to sie nadaje, od biedy, jak wena odejdzie
moze byc. Napisalem przeciez ze nie jest to nic konkretnego.

Jesli ja bym rekrutowal, kogos na jakies stanowisko (to rowniez zalezy od
stanowiska) to pytanie o slabe strony traktowalbym raczej w celu sprawdzenia
kogos. Jak i czy potrafi wybrnac z tego rodzaju pytania, czy odpowiada
sensownie, czy jest dobrze przygotowany do rozmowy, a nie w celu wydobycia z
niego prawdziwych informacji.
Chyba, ze by prawde jak na spowiedzi mowil. Wtedy bym go wysluchal, pouczyl
i pokute wyznaczyl:)))
Z zalozenia przyjmuje, ze i tak nikt calej prawdy nie powie. (Przeciez
wiekszosc osob mowi ze sa pracowite, kreatywne, szybko sie ucza, i takie tam
inne, a skad ma to wiedziec przyszly pracodawca skoro widzi takiego czlowiek
pierwszy raz w zyciu?). Chociaz jedna kolezanka bedac na rozmowie podala ze
jest "roztrzepana" cytuje tutaj jej slowa:). Praca dotyczyla stanowiska
hostessy. Pani ktora ja rekrutowala powiedziala ze to raczej nie
przeszkadza:), no i tutaj nie bylo problemu, ale jak ktos powiedzmy
kandydatuje na managera to nie wiem czy dobrze jest sie czym takim chwalic.