Slabe strony.

1. Data: 2006-01-19 16:34:02

Temat: Slabe strony.
Od: "hipek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow!

Wiem, ze grupe odwiedzaja specjalisci i moze mi cos doradza.

Jakie mozna podac 3 slabe strony na rozmowie o prace, ale tak zeby to nie
byly, az tak slabe strony i w jaki sposob to uzasadnic?

Na przyklad: lubie sobie rano troche dluzej pospac i mam czasem problemy ze
wstawaniem, ale zawsze nastawiam sobie bardzo glosno 2 budziki i udaje mi
sie wstac i byc wszedzie na czas. Byc moze moj przyklad nie jest zbyt
oryginalny, ale nie wydaje mi sie zeby byl on tez dobry. Moze ktos zna
ciekawe przyklady, ktore mozna wykorzystac na rozmowie:-).

Jak powszechnie wiadomo na rozmowie nalezy jak najelpiej wypasc, a wydaje mi
sie, ze i tak moje zle nawyki i przyzwyczajenia nie beda pozniej obchodzic
pracodawcy, zwlaszcza gdy bede dobrym pracownikiem i wszystko bedzie przeze
mnie wykonywane dobrze i na czas. Chyba, ze sie myle...?

Z gory dzieki za zainteresowanie i ewentualne uwagi.
Pozdrawiam!!!

2. Data: 2006-01-19 19:59:44

Temat: Re: Slabe strony.
Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem fachowcem.
poszukaj w google.pl "rozmowa kwalifikacyjna" wady.
możesz też zrobić test osobowości http://enneagram.pl/

--
jestem zarozumiały, leniwy i pamiętliwy...

3. Data: 2006-01-19 20:48:51

Od: "Radio69" <r...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np:

- Jestem pracoholikiem
- nie znam kodeksu pracy
- za bardzo angażuje się w powierzone zadania

:)SS

4. Data: 2006-01-19 21:18:46

Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-01-19, Radio69 <r...@u...com.pl> wrote:

> Np:
>
> - Jestem pracoholikiem
> - nie znam kodeksu pracy
> - za bardzo angażuje się w powierzone zadania

Jedne z glupszych rzeczy, ktore mozna wymyslic :>>

>:)SS

...dobrze ze ten usmieszek tu jest, bo jeszcze ktos by
to serio wzial ;)

Kira

5. Data: 2006-01-20 06:58:12

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hipek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakie mozna podac 3 slabe strony na rozmowie o prace, ale tak zeby to nie
> byly, az tak slabe strony i w jaki sposob to uzasadnic?

"Ponoć najwięksi specjaliści potrafią w ten sposób opowiadać o swoich
wadach, że współrozmówca podświadomie akceptuje je jako zalety.
Ja niestety nie potrafię w ten sposób i to jest moja największa wada."

;)))

6. Data: 2006-01-20 08:23:51

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

> [...]
> wadach, że współrozmówca podświadomie akceptuje je jako zalety.
> Ja niestety nie potrafię w ten sposób i to jest moja największa wada."

:)))

Paff
--
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on
to suck other things..."

7. Data: 2006-01-20 11:11:40

Od: "hipek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wadach, że współrozmówca podświadomie akceptuje je jako zalety.
> Ja niestety nie potrafię w ten sposób i to jest moja największa wada."

Bylem ostatnio na szkoleniu, ktore wlasnie przygotowywalo do rozmowy o prace
i jeden przyklad w moim poprzednim poscie zaczerpnalem ze szkolenia.
Niestety specjalisci nie chcieli podawac innych przykladow, poniewaz jak
twierdzili, pozniej zdarzalo sie ze 4 kolejne osoby wymienialy tez same wady
podobnie je argumentujac:). Dzieki za sugestie, jeszcze poszukam albo
wymysle. Tylko wymyslic cos sensownego nie jest mi latwo, a jeszcze zeby sie
to odnosilo do mojej osoby, to juz dla mnie prawdziwa sztuka:)))

8. Data: 2006-01-20 15:40:05

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hipek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> oryginalny, ale nie wydaje mi sie zeby byl on tez dobry. Moze ktos zna
> ciekawe przyklady, ktore mozna wykorzystac na rozmowie:-).

przykro mi ale twoj przyklad jest beznadziejny :)

mowiac o swoich slabych stronach musisz tak zamotac ze beda one wygladaly na
mocne, chcesz mowic prawde?? zapomnij o pracy!
nie mowie tez abys klamal/a, ale abys przedstawila wszystko w najlepszym
swietle, nawet slabe strony, mowienie o tym ze masz problemy z obudzeniem
sie jest beznadziejne.

oto przyklad mowienia o swoich slabych stronach:

"Poswiecam duzo czasu na pomaganie klientom, traktuje kazdego indywidualnie
i poswiecam mu tyle czasu ile wymaga, czesto to jednak zabiera zbyt wiele
czasu, ale nie lubie zostawiac klienta z nierozwiazanym problemem."

9. Data: 2006-01-20 18:15:00

Od: "hipek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> ze
>

> przykro mi ale twoj przyklad jest beznadziejny :)

hehe zdaje sobie z tego sprawe i nie zamierzam go podawac na rozmowie,
chodzilo mi tylko zeby zailustrowac jakis problem (powiedzmy z porannym
wstawaniem) i w jaki sposob o nim powiedziec tak aby nie byl postrzegany w
zlym swietle, w tym sensie ze nad nim pracuje i staram sie go wyeliminowac.

> mowiac o swoich slabych stronach musisz tak zamotac ze beda one wygladaly
> na
> mocne, chcesz mowic prawde?? zapomnij o pracy!

wlasnie o to mi chodzi, nie musze mowic calej prawdy, trzeba sie przeciez
jakos umiec sprzedac. Jest mi trudniej podac slabe strony i je uzasadnic niz
dobre.

> nie mowie tez abys klamal/a, ale abys przedstawila wszystko w najlepszym
> swietle, nawet slabe strony, mowienie o tym ze masz problemy z obudzeniem
> sie jest beznadziejne.

zdaje sobie z tego sprawe, to byl tylko przyklad, nie twierdze ze dobry i
watpie zebym go podal:)

> [...]
> i poswiecam mu tyle czasu ile wymaga, czesto to jednak zabiera zbyt wiele
> czasu, ale nie lubie zostawiac klienta z nierozwiazanym problemem."

hm, ciekawe, na pewno przyda do moich przemyslen, dzieki:) moze zajmujesz
sie rekrutacjami, albo pracujesz w dziale HR? wydaje mi sie ze takie osoby
wiedza najlepiej, niestety nikogo takiego nie znam.

Na poczekaniu wymyslilem cos takiego:"Uwazam ze zbytnio ufam ludziom, zbyt
szybko obdarzam ich duzym zaufaniem i czesto pozniej zdarza sie ze zle na
tym wychodze" i mozna podac przyklad jak to ja bylem dobry dla kogos, a on
mnie oszukal-> tylko znowu krytyka kogos nie jest mile widziana:)
Nie wiem rowniez, czy to ma jakies odniesienie do pracy, czy ewentualnie
pracowdawcy -> takie troche bzdury, nic konkretnego:). Ale jak nad czyms
takim pracowac, przeciez nie moge sie zmienic w neurotyka, ktory nie ufa juz
nikomu i ciagle projektuje, ze kazdy chce oszukac. Dobra narazie koniec
analizy, moze ktos jeszcze cos podrzuci...?

10. Data: 2006-01-20 19:55:34

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

hipek @ 20.01.2006, 19:15:

> Na poczekaniu wymyslilem cos takiego:"Uwazam ze zbytnio ufam ludziom, zbyt
> szybko obdarzam ich duzym zaufaniem i czesto pozniej zdarza sie ze zle na
> tym wychodze"

Znaczy się, chcesz to przerobić na pozytywniejszą wersję?

--
hope, fate {
display: none !important;

Joseph Murphy - Potega podswiadomosci