Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie

1. Data: 2001-10-10 00:06:12

Temat: Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
Od: Darek Sieradzki <d...@M...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote:

> W wielu komputery sa tak brudne, tak zakurzone, klawiatury prawie czarne
> ze powinny instytucje odwiedzac kontrolerzy d/s higieny komputera i
> nakladac mandaty
> i nakazywac umycie komputera i wymiane klawiatury co 6-12 miesiecy.

A tepsa powinna odcinać od Internetu całe podsieci jeśli tylko powstanie
podejrzenie, że któryś z użytkowników może mieć klawiature z węglikiem.

DS

--
[Q][W][E] Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy! [I][O][P]
[A][S][D] http://www.dago.pmp.com.pl [J][K][L]

1. Data: 2001-10-10 00:43:32

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Sieradzki napisał:

> A tepsa powinna odcinać od Internetu całe podsieci jeœli tylko powstanie
> podejrzenie, że któryœ z użytkowników może mieć klawiature z węglikiem.

Jak patrze na twojego siga, ze widze symbol ukrytego waglika
internetowego w klawiaturze.

> DS
>
> --
> [Q][W][E] Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy! [I][O][P]
> [...]

Nasze myśli bez tajemnic
Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
Ludzka milosc, czyli wiecej Audena
Oko i ucho: Mania i Homer do tablicy :-)
Kiedy grupa umiera...(?)