Ślady od potu na koszulkach :/

1. Data: 2005-09-09 19:19:40

Temat: Ślady od potu na koszulkach :/
Od: "Tomek R." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Bez owijania w bawełnę przejdę od razu do sedna sprawy. A więc ... na moich
koszulkach (100% bawełny - przynajmniej tak jest napisane) po tym jak się spocę
a pocę się raczej obficie i gdy koszulka wyschnie widać jasne plamki (smugi)
które bardzo trudno sprać. O co chodzi ? Czyżby mój pot miał właściwości kwasowe
;) ? Irytuje mnie to, bo co kupię koszulke to jest praktycznie do wyrzucenia.
Chętnie odwiedziłbym w tej sprawie lekarza ale czy to jest konieczne ?

Tomek

2. Data: 2005-09-09 20:18:51

Temat: Re: Ślady od potu na koszulkach :/
Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

a może to antyperspirant?

jeśli użyjesz antyperspirantu i od razu, za chwilę założysz koszulkę...
efekt murowany...

ja czekam chwilkę... aż wyschnie...
:)

3. Data: 2005-09-09 20:35:00

Od: "Tomek R." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod pachami to tak, tam stosuje antyperspirant ale nie używam antyperspirantu na
plecy ! :/

Tomek

4. Data: 2005-09-09 22:20:57

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek R. napisał(a):
> [...]
> pot miał właściwości kwasowe ;) ? Irytuje mnie to, bo co kupię koszulke
> to jest praktycznie do wyrzucenia. Chętnie odwiedziłbym w tej sprawie

a proszek??

może za dużo go używasz??(albo za słabo płukasz po praniu) wtedy
powstają smugi...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

5. Data: 2005-09-10 11:24:33

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek R." <t...@w...pl> napisał(a) wnews:dfsnau$kkt$1@news.task.gda.pl:

> [...]
> kupię koszulke to jest praktycznie do wyrzucenia. Chętnie odwiedziłbym
> w tej sprawie lekarza ale czy to jest konieczne ?

A moze to sol? Zmniejsz ilosc spozywanej soli. A co do koszulek to mozesz
kupic jakies "oddychajace", troche to drogie ale dobre. Na zime fajne sa
koszulki R&P.

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2005-09-10 18:30:54

Od: "thebill" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek R." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupię koszulke to jest praktycznie do wyrzucenia. Chętnie odwiedziłbym
> w tej sprawie lekarza ale czy to jest konieczne ?

To sol, musisz sie mniej pocic

7. Data: 2005-09-11 10:00:55

Od: NoBy <n...@s...ne> szukaj wiadomości tego autora

Hektor pisze w <news:Xns96CD893C5A8ED1272362@127.0.0.1>:

> Na zime fajne sa koszulki R&P.

RiP?!? ;)

--
NoBy (tak wiem, że mam chore poczucie humoru, ale NNMSP)

8. Data: 2005-09-11 12:45:26

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/qj45
http://www.rp-pawlak.pl/

--
Pozdr. Hektor

Czy to możliwe z medycznego punktu widzenia (wyjecie oka)
Ucisk na worek oponowy.
czy można mieć takie objawy??
Przewlekłe zmęczenie
głupi jaś