Slaskie spotkanie

1. Data: 2004-07-03 17:07:43

Temat: Slaskie spotkanie
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz mimo moich zachet żadna z dziewczyn z Bytomia i Radzionkowa nie
raczyła sie do mnie odezwac,pytam najbardziej zapracowane robótki
sląskie : Kayra,Mycha,Carmen,Kuleczka - co ze spotkaniem?
Bo raz na pól roku to jednak przesada:-)))

Agatek

1. Data: 2004-07-05 12:40:01

Temat: Re: Slaskie spotkanie
Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sląskie : Kayra,Mycha,Carmen,Kuleczka - co ze spotkaniem?
> Bo raz na pól roku to jednak przesada:-)))

Co prawda teraz trochę rzadziej czytam grupe, ale widze dzisiaj dobrze
trafiłam :) Ja dopiero mogę za jakieś 2-3 tygodnie. Ale przyznam się bez
bicia że od ostatniego spotkanka nic nie wydziergałam :( moge przyjechać ?
;)

Carmen

1. Data: 2004-07-06 20:57:28

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sląskie : Kayra,Mycha,Carmen,Kuleczka - co ze spotkaniem?
> Bo raz na pól roku to jednak przesada:-)))

Kayra się byczy na wakacjach, jak ona wróci to ja wyjeżdżam. Wiem, że
zapraszałam na grila, ale jak widzisz tego grila w ogródku przy tej
pogodzie??
Mam nadzieję, że jak wróce, to gdzieś w połowie sierpnia i pogoda się
poprawi

Mycha

dłuuuuuuugo już wożę w samochodzie czerwone (bo tylko takie były wtedy w
Bielsku) karteczki z dziurkami dla Ciebie, jak będę w okoliczch to wpadnę

1. Data: 2004-07-07 14:51:29

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mycha
>
> dłuuuuuuugo już wożę w samochodzie czerwone (bo tylko takie były wtedy w
> Bielsku) karteczki z dziurkami dla Ciebie, jak będę w okoliczch to wpadnę

Czekam,a spotkanie po wakacjach tez może byc:-)))
Może reszta dziewczyn ( a może i panów) wtedy sie zdecyduje.

Agatek

1. Data: 2004-07-14 20:32:58

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz mimo moich zachet żadna z dziewczyn z Bytomia i Radzionkowa nie
> raczyła sie do mnie odezwac,pytam najbardziej zapracowane robótki
> sląskie : Kayra,Mycha,Carmen,Kuleczka - co ze spotkaniem?

Hmm, zapracowane w jakim sensie? :) Bo ja niestety raczej w zawodowym
niz robotkowym :( Ostatnio jedynie maluje szklanki na "slubne" okazje.
Wiec potrzebuje motywacji do pracy :)
Na spotkanie jestem oczywiscie bardzo chetna - ale najwczesniej pod
koniec sierpnia, bo wczesniejsze weekendy mam juz zaplanowane :)

> Bo raz na pól roku to jednak przesada:-)))

To fakt :)

Pozdrowionka :)
Magda (Kuleczka)

Nie wiesz jak dojechać na wymarzone wakacje, chcesz sprawdzić jakie warunki są w
miejscu, do którego się wybierasz. Zapytaj na FORUM, inni już tam byli. Turystyczna,
wakacyjna giełda informacji.
http://forum.gazeta.pl/forum/0,46521,1540820.html?x=
1281282

numery muliny potrzebuję
[xxx] znaki zodiaku
(szydelko) serwetka z Anny_grudzien 1998
Wystawa
podstawy szydełkowania