[szydełko]Bluzeczka istne cudo :-)bez schematu:-(

1. Data: 2004-07-03 18:48:43

Temat: [szydełko]Bluzeczka istne cudo :-)bez schematu:-(
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie....
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=21174&PhotoID=325800
O rany ja zachorowałam na nią...

1. Data: 2004-07-03 19:17:20

Temat: Re: [szydełko]Bluzeczka istne cudo :-)bez schematu:-(
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu masz schemaciki, dziewczyna napisala nad fotka jakie jest zrodlo :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=37367
Do dziela! tylko koniecznie sie pochwalic jak zrobisz :]

Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-07-03 19:54:23

Od: "lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Honoratko!!! :-) Może w końcu zacznę coś robić w przerwie między
plewieniem grządki, ogródków , i podlewaniem tony kwiatów na balkonie oraz jak
mój mały Krzys - rozrabiaka zafunduje sobie chwilę drzemki... trudno będzie
jednak to wszystko zsynchronizować tak , żebym chwyciła za szydełko - ale ja
teraz po prostu MUSZĘ! A więc tak jak mówisz: Do dzieła!!!!
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:-)

1. Data: 2004-07-03 20:28:39

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Lori" <a...@w...pl> napisał:
> Jak w temacie....
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=21174&PhotoID=325800
> O rany ja zachorowałam na nią...

Już ją widziałam wcześniej i również mnie oczarowała.

Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-04 16:53:42

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!!! Nie śmiejcie się ze mnie , bo to będzie moja pierwsza w życiu
bluzeczka robiona na szydełku... Mam w swoim dorobku jedynie serwetki ,
serwety i inne ozdóbki...:-(
Mam problem , bo po pierwsze nie wiem od czego zacząć (myślę , że od
przodów - robionych każdy z ososbna), po drugie nie widzę tyłu i tylko
domyślam się , że plecy są robione do pewnego momentu tym wzorkiem
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292480
a gdzieś zaraz nad podkrojem pach trzeba robić juz ten wzorek
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292479
tak aby powstała z tyłu ta stójka... tylko kurcze jak to rozliczyc żeby
zgadzało sie ze wzorkiem robionym z przodu. Zastanawiam się czy to wyjdzie w
trakcie pracy? A jak nie - to będę pruć??? Jak ja tego nie
znoszę....Przydałoby się może kilka dobrych rad od wprawionych osób w robieniu
bluzeczek , czy innych ciuszków zanim wypalę i skończę zanim zacznę...
Ps. Właśnie zastanawim się dlaczego nie zacznę od najprostrzej bluzeczki np. z
Małej Diany polecane przez Honorka.. ale ja muszę iść zawsze po największej
linii oporu i brać się za coś czego nie rozumiem...
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszelkie uwagi na temat tej bluzki
Lori

1. Data: 2004-07-04 17:03:24

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za błędy w tekście i brakujące wyrazy w zdaniach... pisze jedna
reka , bo na drugiej leży mój niespełna dwuletni Krzyś i pociąga sobie eliksir
mądrości z mych piersi ;-), od czasu do czasu kasujac mi tekst..
Pozdrawiam Was również od Krzysia
Lori znad "smoka" Krzysia

1. Data: 2004-07-04 17:21:28

Od: "malgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tył robisz innym wzorem masz go tu

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292480
u samej góry i nazywa się to ruckeintel, tak że o zgodność wzoru nie musisz
się martwić.Przód zaczynasz od boków i robisz wg . schematu na którym masz
zaznaczone gdzie zbierać na podkrój pachy.Stójka z tyłu sama Ci wyjdzie , bo
przody zrobią sie szersze i to z nich zszyjesz stójkę.Myślę, że coś z tego
zrozumiałaś.A może wypowie się jeszcze jakiś ekspert
Pozdrawiam Małgorzata

1. Data: 2004-07-04 17:27:58

Od: "malgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się tak dobrze przyjrzeć to na tym zdjęciu z przodu wyraźnie widać na
wzorze, że robisz ją prosto bez podkroju na pachy.A to jest schemat góry
przodu, który rozszerzasz aby powstała stójka zachodząca na tył
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292481
Napisz kiedyś jak Ci poszło
Małgorzata

1. Data: 2004-07-04 18:38:17

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta bluzeczka jest cudna....... och gdybym tak zgubila kilka kilogramow, to
zrobilabym ja napewno... i to czarna.....
............ chociaz pomazyc sobie moge...............

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-06 17:26:46

Temat: Re: [szydełko]Bluzeczka istne cudo :-) Problem
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Nie wiem czy mam sie smiac, czy plakac.... ale zaczelam robic ta bluzeczke,
z tym, ze nie dla siebie. Robie ja dla mojej 12-to letniej corki. I nie
czarna a jednak biala.
Mam jednak maly problem i licze, ze jakas Dobra Dusza mi pomoze.
Nie potrafie przetlumaczyc sobie jak wykonac dokladnie tyl bluzeczki (od
tego zaczelam). Nie jestem pewna, ale chyba musze zrobic jakis podkroj
pachy... czy ktoras moze mi przetlumaczyc z rosyjskiego:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=293754
lub z niemieckiego:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292477
Licze na Wasza pomoc !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

Slaskie spotkanie
numery muliny potrzebuję
[xxx] znaki zodiaku
(szydelko) serwetka z Anny_grudzien 1998
Wystawa