Sledzie prosto z morza??

1. Data: 2003-04-14 19:07:00

Temat: Sledzie prosto z morza??
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostalam wlasnie sledzie prosto z morza. Wiem, ze najpierw nalezy je
oczyscic, a co dalej. Nasolic, jak sie w ogole do tego zabrac??
Bardzo prosze o odpowiedz, bo szkoda by bylo gdyby sie zmarnowaly.
Z gory dziekuje za pomoc!!
POzdrawiam
Kasienia

1. Data: 2003-04-14 20:11:21

Temat: Odp: Sledzie prosto z morza??
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczyscic, a co dalej. Nasolic, jak sie w ogole do tego zabrac??
> Bardzo prosze o odpowiedz, bo szkoda by bylo gdyby sie zmarnowaly.

Witam!
Swierze sledzie i to prosto z morza! Ale szczesciara jestes.
No wiec jak juz sama napisalas oczyscic.Sledz nie ma prawie luski wiec
wystarczy "Ciach" i obciac glowe,pletwy wyczyscic z "wnetrznosci".Posolic na
zewnatrz i troche w srodku.Do miseczki i do lodowki na kilka godzin
najlepiej na 24 godz.
I teraz co dalej?.Ja takie swieze sledzie robie smazone i w zalewie octowej.
Na drugi dzien jak juz sledz przejdzie sola "utaptam" w mace i na
patelnie.Usmazony ukladam w glebokiej miseczce.Teraz przygotowuje
zalewe.Gotuje wode z octem ktora przyprawiam kilkoma ziarenkami
piepszu,listkami ziela angielskiego i pokrojona w plastry cebula.Dodaje
odrobine cukru jakes pol lyzeczki.Kiedy zalewa ostygnie zalewam nia ulozone
w miseczce smazone sledzie i do lodowki.Spozywac nie wczesniej jak po 24
godziznach a im pozniej tym lepsze.Jak sledzie skruszeja to dopierio sa
super.

Zycze smacznego
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-04-14 20:42:03

Temat: Re: Sledzie prosto z morza??
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za szybka odpowiedz, a teraz do pracy!!!
Pozdrawiam
Kasienia

1. Data: 2003-04-14 20:58:02

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko jednego sledzia jak skruszeje to mi podeslij!!!!! Ha ha

Stanislaw

Użytkownik "Kasienia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziekuje za szybka odpowiedz, a teraz do pracy!!!
> Pozdrawiam
> Kasienia

jaja na sniadanie wilkanocne
To może tak dla odmiany przepis na pizze ???
gdzie w wwie tort ze zdjeciem jubilata?
cos orginalnego w wersji wege na obiad wielkanocny
Re: jak baszamel?