Slodkie perelki - podsumowanie

1. Data: 2003-03-14 12:48:40

Temat: Slodkie perelki - podsumowanie
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zebralam wszystkie propozycje - jest ich 23, a wiec nie tak strasznie duzo:

ciasto bananowe Magdy Bassett,
tort ananasowy Magdy Bassett,
bezy Magdy Bassett,
ciasto owocowe Magdy Bassett
ciasto brzoskwiniowe Asi Michalskiej
blok Asi Michalskiej
ciezkie ciasto Krysi Thompson
male kokosanki wkn
kremowka kokosowa Doruni
bulle szwedzkie Adioli
Krolewiec AniR
bananowa pychotka AniR z wariacjami Krysi T.
Sernik z brzoskwiniami (z autorem przepisu gorzej, ale moze to byc Jola L-L)
Sernik pyszny z serkow homogenizowanych AniS.
Ciasto z platkami owsianymi Danki
Ciasto ze sliwkami Krysi Thompson
murzynek bez jaj Castle
ciasteczka maslane wkn
sernik gotowany Aurory
slimaczki kawowe Basi i kakaowe Joli L-L
szyszki Myszki
makowiec Agaty Solon

Mam nadzieje, ze autorzy nie beda mieli nic przeciwko zamieszczeniu ich
przepisow na naszej stronie. Zwlaszcza Magdy, ktorej od dawna sie u nas nie
pokazuje. Zgode Asi M. juz mam (i swoja tez :)). O reszte bede sie dopraszac u
autorek (tak, tak! same kobitki!).
Moze cos jeszcze Wam wpadnie do glowy?

Pozdrawiam, podwijam rekawy i zabieram sie do pracy!
AniaR

1. Data: 2003-03-14 13:10:06

Temat: Re: Slodkie perelki - podsumowanie
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zebralam wszystkie propozycje - jest ich 23, a wiec nie tak strasznie
duzo:

Szkoda, ze Magda uciekla na dobre, jej przepisy sa bardzo lubiane. Powinna
poczuc sie doceniona.
A ja pekam z dumy, ze mam na stronie i ciasto Pierza i murzynek bez jaj,
haha!

Dior_Dior

1. Data: 2003-03-14 13:16:52

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry dziękuję , mam tylko taką wielką prośbę, by przepisy podawać w wersji
dla opornych. Ja zawsze czytając przepisy na ciasta mam następujące
dylematy: czy już przerwać mieszanie mikserem, a resztę (np. pianę z białek)
wmieszać łyzką ,czy nadal mikserem?
Ile to jest kostka margaryny/masła - 200 czy 250 g, podobnie szklanka to 200
czy 250 ml, takoż serek homogenizowany jest liczony po 100, 150 czy 200 g,
równie zagadkowo brzmi dla mnie kubek śmietany/jogurtu itd. Po prostu brak
doświadczenia i wyjątkowy talent do zakalców sprawia, że boję się próbować,
gdy nie ma napisane tak dokładnie, jak dla głuptaków. Gdyby więc Autorzy
zgodzili się podać swoje przepisy w wersji dla ...(mnie)... , byłabym im
wybitnie wdzięczna.

Dorota :-)

1. Data: 2003-03-14 13:24:14

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczuc sie doceniona.
> A ja pekam z dumy, ze mam na stronie i ciasto Pierza i murzynek bez jaj,

Dorota, a nie maz nic przeciwko zamieszczeniu Twoich przepisow na stronie
Bozenki? Wiem, ze one sa na Twojej stronie, ale na grupie zrobily furrore :).

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-14 13:31:51

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry;-)

czytam te nasza dosc regularnie grupe ale jakos sie ostatnio nie odzywam,
wiec przywitac sie wypada;-)

Do ciast Magdy dorzucilabym jej biszkopt - wprawdzie to baza do roznych
tortow, ale jaka baza.
A co do slimaczkow kiedystam przeze mnie wrzuconych na grupe to nie widze
przeciwskazan by przepis znalazl sie na grupowej stronie, powiem wiecej -
bardzo mi milo;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-03-14 13:33:14

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tak znowu ja, ale jeszcze sobie przypomniałam, że przydałoby
się też podawać, na jaki rozmiar blachy (przynajmniej mniej więcej) jest to
ciasto. Kiedyś ciasto przeznaczone na malutką tortownicę wyłozyłam na dużą
(o, rozumie, gdzieś ty był). Upiekło się ładnie, tyle ,że było nieco
niskawe - miało 13 mm wysokości, jak zmierzyła szanowna domowa komisja ds
porażek w pieczeniu ciasta...
Pozdrowienia
Dorota :-)

1. Data: 2003-03-14 13:49:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dorota, a nie maz nic przeciwko zamieszczeniu Twoich przepisow na stronie
> Bozenki? Wiem, ze one sa na Twojej stronie, ale na grupie zrobily furrore
:).

nie masz, ja spokojny czlowiek jestem

wknpim :-]

1. Data: 2003-03-14 13:54:25

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczuc sie doceniona.
> A ja pekam z dumy, ze mam na stronie i ciasto Pierza i murzynek bez jaj,

Napisze do niej z prosba o pozwolenie na zamieszczenie. Moze da sie namowic
na powrot... Skoro Wladyslaw wrocil, to moze i Magda tez wroci...

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-03-14 13:57:37

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>
> Do ciast Magdy dorzucilabym jej biszkopt - wprawdzie to baza do roznych
> tortow, ale jaka baza.
<...>

Biszkopt Magdy Bassett jest juz na stronie kuchennej w temacie o
biszkoptach, wiec chyba nie warto sie powtarzac.

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-03-14 15:22:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2003 13:48:40 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>autorek (tak, tak! same kobitki!).
>Moze cos jeszcze Wam wpadnie do glowy?
>
>Pozdrawiam, podwijam rekawy i zabieram sie do pracy!

dede dumna i zaszczycona jesli 2 1/2 mojego przepisu zawisnie!

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

kacze jaja
śledzie w majonezie