Słodycze

11. Data: 2004-10-17 17:23:15

Temat: Re: Słodycze
Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cku6hf$atl$1@inews.gazeta.pl...

> bardzi zla rada

a co w niej złego ? Przynajmniej będzie przyjmować produkt naturalny, który
ma jakieś walory.
Chyba że chodzi o konkretne przepisy kucharskie, gdzie cukier ciężko
zastąpić.

> zastapianie jednych slodyczy innymi do niczego nie prowadzi,jak nie zmieni
> sobie "smaku" to zjadanie daktyli zamiast ciastka z cukierni nic nie da

właśnie to element (jeden z wielu), który prowadzi do zmienienia "smaku".
Niby jak taki "sugar addict" ma wytrzymać od swojej używki ?
Nie wiem, czy Elżbieta słodzi i jakie napoje, ale proponuję popróbować tych,
które właśnie bez cukru smakują lepiej, np. zielona herbata, herbaki smakowe
itp.

12. Data: 2004-10-17 17:24:35

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam chcrom, skuteczny gdy go zażywasz, nie masz wogole ochoty na
> słodkości, jednak gdy przestajesz zażywać, apetyt na słodkości powraca.

otóż to , takie środki kompletnie nie zmieniają nawyków żywieniowych i nie
mogą być trwałym rozwiązaniem.
(nie dotyczy dystrybutorów herbalife)

13. Data: 2004-10-17 18:34:18

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> a écrit dans le message de news:
cku9os$90l$...@a...news.tpi.pl...

> a co w niej złego ? Przynajmniej będzie przyjmować produkt naturalny,
> który ma jakieś walory.

miod jest naturalny jak go kupisz bezposrednio od znajomego pszczelarza,
ilosc kombinacji jakich mozna dokonac z miodem zeby byl "jak trzeba" (to
znaczy sprzedawal sie szybko) jest bardzo duza.
A ze sam dalem sie wpuscic w "kanal" pt; "zastap cukier rafinowany miodem bo
on zdrowszy", to ostrzegam: taka zamiana nic nie daje , no moze
samouspokojenie. Jedyna zaleta miodu jest to ze jest troche rozwodniony, od
kilku do kilkudziesieciu procent wody, zaleznie od typu.

> Chyba że chodzi o konkretne przepisy kucharskie, gdzie cukier ciężko
> zastąpić.

zawsze mozna zastapic cukier miodem, jest tylko kwestia gustu i gestosci.

> [...]
> Nie wiem, czy Elżbieta słodzi i jakie napoje, ale proponuję popróbować
> tych, które właśnie bez cukru smakują lepiej, np. zielona herbata, herbaki

wlasnie BEZ CUKRU jest podstawa dzialan i jest to jedyny spôsob na zmiane
smaku. Jedzenie slodkich owocow nie zmieni niczego

Jurek

14. Data: 2004-10-19 16:49:20

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miod jest naturalny jak go kupisz bezposrednio od znajomego pszczelarza,
> ilosc kombinacji jakich mozna dokonac z miodem zeby byl "jak trzeba" (to
> znaczy sprzedawal sie szybko) jest bardzo duza.

można więcej informcji ? bo słyszałem tylko o rozwodnionym miodzie, dlatego
kupuję gęsty.

> wlasnie BEZ CUKRU jest podstawa dzialan i jest to jedyny spôsob na zmiane
> smaku. Jedzenie slodkich owocow nie zmieni niczego

lepsze one niż kremowe ciasta.

15. Data: 2004-10-19 18:15:49

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> a écrit dans le message de news:
cl3ggt$hgb$...@a...news.tpi.pl...

> można więcej informcji ? bo słyszałem tylko o rozwodnionym miodzie,
> dlatego kupuję gęsty.

m.in podgrzewanie, napromieniowywanie, dodawanie roznych "polepszaczy" -tu w
zaleznosci od preferencji okreslonych rynkow: rozcienczeanie, zageszczanie,
kolorowanie, zmiana smaku -przy pomocy roznych dodatkow itd

> lepsze one niż kremowe ciasta.

co jest gorsze, dostac siekiera czy mlotem?

Jurek

16. Data: 2004-10-20 06:20:57

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Elżbieta pisze:

> Mam ogromny apetyt na słodycze,które po pochłonięciu powiększają
> mi obwód pasa.Czy znacie jakiś sprawdzony specyfik na pochamowanie?
Przestać jeść słodycze. Po pewnym czasie nawyk sięgania po nie zanika.

17. Data: 2004-10-20 16:33:47

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> m.in podgrzewanie, napromieniowywanie, dodawanie roznych "polepszaczy" -tu
> w zaleznosci od preferencji okreslonych rynkow: rozcienczeanie,
> zageszczanie, kolorowanie, zmiana smaku -przy pomocy roznych dodatkow itd

co można osiagnąć przez podgrzewanie ? promieniowanie ?
a zagęszczenie - jak to robią , skoro wygląd jest naturalny ?
może jakiegoś linka ?

> co jest gorsze, dostac siekiera czy mlotem?

czemu tak negatywnie oceniasz owoce ?
Z.

18. Data: 2004-10-20 21:29:25

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> a écrit dans le message de news:
cl639l$7ns$...@a...news.tpi.pl...

> co można osiagnąć przez podgrzewanie ? promieniowanie ?
> a zagęszczenie - jak to robią , skoro wygląd jest naturalny ?
> może jakiegoś linka ?

ostro bawilem w zastepowanie cukru rafinowanego miodem, a poniewaz lubie
wiedziec w co sie bawie to duzo czytalem, poznalem wielu przczelarzy i
dowiedzialem sie wielu rzeczy. Te zabiegi (podgrzewanie, promieniowanie itd)
ma tylko jeden cel - sprzedac. Tu (Francja) miodu skrystalizowanego nikt
(poza bio) nie kupi, a wiec kombinuja na wszystkie sposoby zeby
krystalizacja nie nastapila. Rowniez pewne kolory maja preferencje
kupujacych, no wiec na polkach dominuje kolor ktory sie dobrze sprzedaje. W
tamtym okresie (zastepowania) internet byl w powijakach i stron do
konsultacji tez bylo niewiele. Teraz juz mnie to nie interesuje wiec nie
szukalem.

> czemu tak negatywnie oceniasz owoce ?

moze rzeczywiscie owoce troche za ostro, ale duzo owocow wcale nie musi
oznaczac dobrego zdrowia

Jurek

19. Data: 2004-10-21 12:17:05

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej napisać NIE ŻREĆ!!!!!
ale życie jest tak krótkie że co nam pozostało.....
ssanie w żołądku?
Ela

20. Data: 2004-10-21 12:42:27

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Ela pisze:

> ale życie jest tak krótkie że co nam pozostało.....
> ssanie w żołądku?
Są inne metody sprawiania sobie przyjemności. A ssanie w żołądku
ustępuje po zjedzeniu dobrego posiłku.

DIETA
szybkie odzyskanie masy ciała - jak?
dieta, a sex