Slodzenie herbat ziolowych (cukier, miod)

1. Data: 2004-06-02 20:08:01

Temat: Slodzenie herbat ziolowych (cukier, miod)
Od: "Robert" <k...@S...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubie roznego rodzaju herbaty: ziolowe i owoceowe.
Ostanio przeczytalem w internecie ze nie należy ich słodzić, ponieważ cukier
neutralizuje większość jej właściwości.
W serwisie http://www.herbaciarnia.pl/zdrowie.html Mowa tu szczegolnie PuErh
ale o innych herbatach tez sie mowi by ich nie slodzic.
Czy to sie tyczy takze miodu? Ja lubie oslodzone choc 1 lyzeczka. Bez cukru
herbaty sa dla mnie zbyt gorzkie.
Co zrobic by korzystac z ich dobroczynnych wlasciwosci oraz pic nie gorzka
herbate?

2. Data: 2004-06-02 21:33:22

Temat: Re: Slodzenie herbat ziolowych (cukier, miod)
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <k...@S...konto.pl> napisał w wiadomości

nie sądzę aby do dotyczyło także miodu, czytałam niedawno ,że np. zielona
herbatę można słodzić miodem, ( ale nie cukrem)

3. Data: 2004-06-03 09:21:26

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie sądzę aby do dotyczyło także miodu, czytałam niedawno ,że np. zielona
> herbatę można słodzić miodem, ( ale nie cukrem)

A co to jest miod tak dokladnie? Wiesz? Przeczytaj, zanim udzielisz "dobrej"
rady. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

4. Data: 2004-06-03 09:53:51

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie sądzę aby do dotyczyło także miodu, czytałam niedawno ,że np. zielona
> herbatę można słodzić miodem, ( ale nie cukrem)

miod to miedzy innymi cukier, sama saprawdz zanim napiszesz cokolwiek tak
"madrego"
podpowiadam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C3%B3d

pozdr

5. Data: 2004-06-03 10:44:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert napisał:

> [...]
> herbaty sa dla mnie zbyt gorzkie.
> Co zrobic by korzystac z ich dobroczynnych wlasciwosci oraz pic nie gorzka

A jak to się ma do urody? Wpływ na cerę?

Krusz.

6. Data: 2004-06-03 10:45:28

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <a...@n...ma> wrote in message
zielona

> A co to jest miod tak dokladnie? Wiesz? Przeczytaj, zanim udzielisz
"dobrej"
> rady. Hafsa

A co z cukrami owowcowymi? Bo stoi na polce w sklepie i kusi :))
iska

7. Data: 2004-06-03 12:03:49

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]

Miałam na myśli słodzenie zwykłym cukrem, wydawało mi sie to logiczne, a
cukier zawarty w miodzie nie jest szkodliwy.

8. Data: 2004-06-03 12:05:48

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

zielona

> miod to miedzy innymi cukier, sama saprawdz zanim napiszesz cokolwiek tak
> "madrego"

no sie zastanów którry jest lepszy - to chyba każdy wie,że miód zaiwera
cukier

9. Data: 2004-06-03 12:21:55

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no sie zastanów którry jest lepszy - to chyba każdy wie,że miód zaiwera
> cukier

sloneczko ja mam dla Ciebie propozcyje. Przeczytaj najpierw dokladnie tak
jak Ci proponowala Lia faq pru, potem przeczytaj to co sie do Ciebie pisze
tutaj, usiadz wygodnie, pomysl troche nad tym co przeczytalas i ...........

i najlepiej nie odpisuj.
Twoje wypowiedzi przecza same sobie, oglednie mowiac twoje posty nie wnosza
nic wartosciowego (tak jak ten bialy cukier) pozornie cos w nich jest, ale
na dluzsza mete nic dobrego :)

10. Data: 2004-06-03 14:00:07

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam na myśli słodzenie zwykłym cukrem, wydawało mi sie to logiczne, a
> cukier zawarty w miodzie nie jest szkodliwy.

A co to jest zwykly cukier? A co zawiera miod? Jakie cukry?
Ta dyskusja jest NTG, wiec mozemy pogadac np na pl.misc.dieta. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

Glikokortykoidy
prosze o przetłumaczenie
Kudzu Root - walka z nalogiem.
antybiotyk "dooczny" na stluczenie czola?
Usuwanie tluszczakow