Słońce

1. Data: 2001-10-04 09:48:41

Temat: Słońce
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuję działkę na południowo-wschodnim stoku . czy będę miała dużo słońca w
nowym domu?

1. Data: 2001-10-04 11:38:20

Temat: Re: Słońce
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupuję działkę na południowo-wschodnim stoku . czy będę miała dużo
słońca w
> nowym domu?

Nie, jeśli przed nią jest ściana wysokich drzew, masyw górski lub inna
zasłona.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-10-04 11:51:07

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:3bbc49c7@news.vogel.pl...
> Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> słońca w
>Akurat przeprowadziłam się w górzysty teren i wszędzie są góry. A kiedy
mogę sie spodziewać słońca , a raczej do której godziny?

1. Data: 2001-10-04 11:59:14

Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogę sie spodziewać słońca , a raczej do której godziny?

Slonce pojawi sie u Ciebie w domu, gdy kat pomiedzy horyzontem i sloncem
bedzie wiekszy niz kat pomiedzy horyzontem i grania znajdujaca sie na lini
slonce-Twoj dom. Adekwatnie wieczorem. To, o ktorej godzinie to nastapi,
zalezy od pory roku, ale rowniez od tego jak wysokie sa okoliczne gory oraz
jak wysoko polozony jest Twoj dom.
Konkretniejszej odpowiedzi mozesz sie spodziewac chyba tylko od sasiadow.

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-10-04 12:02:32

Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak wysoko polozony jest Twoj dom.
> Konkretniejszej odpowiedzi mozesz sie spodziewac chyba tylko od sasiadow.

Ewentualnie co moglbym jeszcze dodac, to eksperyment. Zajrzyj do kalendarza,
w ktorym podana jest godzina wschodu i zachodu slonca. Tego dnia sprawdz, o
ktorej godzinie slonce sie pojawia a o ktorej znika. Pozwoli Ci to oszacowac
z grubsza "dlugosc dnia".

Pozdrawiam raz jeszcze,

Dawid

1. Data: 2001-10-04 12:32:15

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djantarski" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak wysoko polozony jest Twoj dom.
> Konkretniejszej odpowiedzi mozesz sie spodziewac chyba tylko od sasiadow.

Ewa

1. Data: 2001-11-03 18:36:30

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słońca w
>
> Nie, jeśli przed nią jest ściana wysokich drzew, masyw górski lub inna

TAK, jesli drzewa zzetniesz, dom bedzzie wysoki, a inne zasłony
zlikwidowane.

MW

1. Data: 2001-11-06 12:17:49

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekWoj" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:3be436ca@news.vogel.pl...
> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
> wiadomości news:3bbc49c7@news.vogel.pl...

> TAK, jesli drzewa zzetniesz, dom bedzzie wysoki, a inne zasłony
> zlikwidowane.

Za ścięcie drzew (wysokich, na stoku - to pewnie iglaste) zapłacisz
wysoką karę, przy budowie domu mającego więcej niż 4 kondygnacje
musisz uwględnić windę, a na wyrównywaniu / rozkopywaniu masywu
górskiego minie radośnie całe życie Twoje i kilku pokoleń do przodu
(była taka chińska opowiastka...) ;)

Wojtek
--

plaski dach