Re: Slowacja - bede

From: "annaweronika" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Slowacja - bede
Date: 2 Mar 2004 21:22:27 +0100

Ze słowacji mozna przywieżć:
1. gumki chlebowe - do mazania, nie zostawiają śladów, fantastyczne jeśli ktos
rysuje, szkicuje, projektuje itp
2. kredki akwarelowe (na okłądce z baletnicą), po pokolorowaniu przejerdż sie
mokrym pedzelkiem i ma się superowe kolory, odcienie itp
3. farby tempery - nie sa jakies super, ale do malowania np dla dziecka
idealne, bo tanie, a duzo kolorów i duzo w tubce
4. mulinę - b. tania
5. snehurkę - w 100000 kolorów, tańsza niz w Polsce
6. kordonet - w kilku grubościach, nadaje się do szydełka, klocków, frywolitek,
w kolorze białym i ecru
7. koraliki w paczuszkach - duuuuuużo tańsze niz u nas

Jeśli bedziesz w Bratysławie, to niedaleko starego miasta jest duży dom
towarowy, gdzie pół pietra zajmuję pasmanteria. Ja tam dostałam oczoplasu. I w
rezultacie nic nie kupiłam, bo nie wiedziałam co. Musiałabym chyba pół sklepu
wykupić.

miłych zakupów! acha - i tanie drobiazgi (a fajne) mają w sklepach z gosp.
domowym np foremki do pierników w kształcie np wiewiórki, kota, zeża, kogutka,
albo łyzeczki do konfitur (takie długioe, a tanie).

pozdr
annaweronika