Re: Slub malrzenstwo, wspolne mieszkanie ...

From: k...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Slub malrzenstwo, wspolne mieszkanie ...
Date: 29 Apr 2003 12:11:18 +0200

Co ona sądziła na ten temat? Teraz - jak widzę - zmieniła zdanie, ale co mówiła
na ten temat przedtem? Jak planowaliście małżeństwo?
Nie widzę problemu, byście mogli porozmawiać z jej ojcem (co z matką?) na ten
temat. W końcu to ma być WASZ ślub. Nie da się wypracowac kompromisu? Nie da
się znaleźć jakiegoś poplecznika? Jakichś argumentów - chociażby finansowych?

> Czuje sie zle, Ja nie chce po slubie myslalem ze
> czasy takie juz dawno minely ale widac ze nie - czuje sie teraz jak
> porzucony - nie wiem co mam zrobic nie chce mi sie zyc

Moment, moment. Przeciez chcesz z nią być, planujesz z nią swoją przyszłość,
macie mieszkanie, jest świetnie. A tutaj pierwsza przeszkoda (a to dopiero
początek!), a Tobie już się żyć odechciewa. Może za szybko?

kohol