Słuch a słuchawki dobrej klasy

1. Data: 2006-02-27 14:51:16

Temat: Słuch a słuchawki dobrej klasy
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś na pl.rec.audio napisał:

>za jakiś czas będziesz musiał wytrzymać cały dzień w... aparacie słuchowym
>:-/

Czy na pewno są bardziej szkodliwe niż kolumny puszczone na tej samej
głośności ? ( Mierząc przy uchu )

Tomek

2. Data: 2006-02-28 00:02:30

Temat: Re: Słuch a słuchawki dobrej klasy
Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na pewno są bardziej szkodliwe niż kolumny puszczone na tej samej
> głośności ? ( Mierząc przy uchu )

TAK

3. Data: 2006-02-28 13:35:25

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> TAK

Hm ciekawe... że rozwijają się bakterie w małżowinie z powodu zamkniętej
przestrzeni ?..

4. Data: 2006-02-28 18:42:00

Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm ciekawe... że rozwijają się bakterie w małżowinie z powodu zamkniętej
> przestrzeni ?..

jest takie powiedzenie:
dwa razy dalej = cztery razy bezpieczniej.

i nie tylko dotyczy to promieniowania.

ps. po co zadajesz pytanie, jesli pozniej krytykujesz odpowiedz?

5. Data: 2006-02-28 20:09:52

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. po co zadajesz pytanie, jesli pozniej krytykujesz odpowiedz?

NIe ze krytykuję, tylko jest bardzo skrótowa, jaky ktoś niezależny też to
powiedział i rozszerzył.

6. Data: 2006-03-02 08:02:04

Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIe ze krytykuję, tylko jest bardzo skrótowa, jaky ktoś niezależny też to
> powiedział i rozszerzył.

w pytaniu nie bylo "czy i jesli tak to dlaczego" ;)

7. Data: 2006-03-02 11:36:56

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w pytaniu nie bylo "czy i jesli tak to dlaczego" ;)

To teraz dodam to,ale jeszcze do zjawiska :

> dwa razy dalej = cztery razy bezpieczniej.

dodam że w tym sensie chodzi mi o szkodliwość słuchawek, ale puszczonych 4
razy ciszej.

czym usunąć...
Ptasia grypa
Re: ALVEO - czy ktos wie co to ???