Słuchacie Wałesy?

11. Data: 2015-12-22 22:21:32

Temat: Re: Słuchacie Wałesy?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2015 09:30:49 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> Juz jest: Walesa: "Przez pięćset lat nie będzie takiej prezydentury jak moja...
powinna być błogosławiona".

Oj nie będzie - LOL:
http://tiny.pl/ggzxk

> Boleslaw to stan umyslu?

Zależy, co kto ma w miejscu umysłu...
https://wzzw.files.wordpress.com/2010/09/bolek-w-mag
dalence.jpg

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

12. Data: 2015-12-22 22:34:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost wrote:
> brat_olin napisał

> Na pewno masz na to teczkę.
>
>Wy tak czesto, gostek

Ilu mnie widzisz?

>Bez sie moczenia?

Dziadku, rozumiem, że to dla ciebie niepojęte.

13. Data: 2015-12-22 23:30:13

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ghost wrote:

> Tak, antysemita to stan umysłu, zdecydowanie.

Bolek antysemitnik?
========================

Dyskutujesz z kimś, kto uważa, że antypolonizm jest ok, a za antysemityzm
należy zamykać w psychuszkach

--

Chiron

14. Data: 2015-12-22 23:42:37

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> bratolin9@gmail.com> napisał

> Dyskutujesz z kimś, kto uważa, że antypolonizm jest ok, a za
> antysemityzm należy zamykać w psychuszkach

Powoli sobie z tego zdaje sprawe :) Ciekawe czy te jego poglady
to hard-wired, genetyczne, czy jeno z mlekiem wyssane? Swoja
droga, trudno mi sie zgodzic ze stwierdzeniem, ze z nim
dyskutuje, raczej staram sie go naprowadzic. A jemu sie wydaje,
ze przez wycinanie tekstu interlokutora staje sie logiczny.
Takich jak on znam wielu.

--
Smart questions to stupid answers

15. Data: 2015-12-22 23:49:43

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron wrote:
> [...]
dyskutuje, raczej staram sie go naprowadzic. A jemu sie wydaje,
ze przez wycinanie tekstu interlokutora staje sie logiczny.
================

Jestem bardzo długo na grupach. Takich jak on(a)- jest niewielu. Człowiek
ogarnięty nienawiścią. Takie wycinanie postów i odpisywanie na wyrywane z
kontekstu nawet nie zdania, ale wyrazy- to jego chleb powszedni. No ale- co
Ci będę pisał. Sam obserwuj.

--

Chiron

16. Data: 2015-12-23 04:48:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Ghost wrote:

> [...]
========================

Dyskutujesz z kimś, kto uważa, że antypolonizm jest ok, a za antysemityzm

Antysemityzm to choroba urojeniowa, wydaje się takim że co nabroją to nie oni tylko
obcy winni i tak bardzo wierzą w zakłamany swój buraczany świat, że budują
rzeczywistość w której urojonych obcych nienawidzą, za to co sami zrobili. Poza tym
Wałęsa nie był bolkiem, to znowu wulgarne pomówienia Pis z jego zomowcami, którzy
dziwnym trafem najbardziej wymyślają lipne dowody do ludzi zasłużonych w obaleniu
komuny.

17. Data: 2015-12-23 04:56:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...
- pokaż cytowany tekst -
Demontaż TK na coś jarkowi jest potrzebny, a jak doświadczenie pokazuje, nie
można mieć żadnych nadziei jeśli chodzi o to czy ten człowiek ma
jakiekolwiek hamulce jeśli chodzi o zachłanność na władze - ja takich
nadziei już dawno nie mam. Boję się, że dojdzie próby ustanowienia zakazu
zgromadzeń i od tego momentu pójdzie lawinowo. Ostatecznie pisiaki odjadą na
taczkach w polityczny niebyt :-) Ale co nabroją to nabroją.

Już Piotrowicz wmawiał KOD-owi że zgromadzenia są nielegalne bo niezgodne z
konstytucją, co tym bardziej rozsierdziło ludzi. Oni mogą takie bzdury wmawiać swoim
burakom, ale widać jaki szacunek do ludzi mają wieprze, po prostu jak u Orwell.
...Wszyskie zwierzęta są równe ale świnie równiejsze... Mnie folwark zwierzęcy się
bardzo przypomina, bo była tam tablica praw zwierzą, które za każdym razem osłupione,
czytały coś innego zupełnie, z każdym dniem, powoli pozbawiając je praw, aż doszło
do tego, że najpierw było że żadne zwierze nie może zabić zwierze, a skończyło się
że świnie mogą zabić inne zwierzęta za nieposłuszeństwo.

18. Data: 2015-12-23 05:07:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-12-22 o 12:34, glob pisze:

> Właśnie całkiem logicznie jak na prostaczka, wyjaśnił że dojdzie w Polsce do wojny
domowej, że Pis zacznie strzelać do polaków, bo to jest taka sama władza jak w PRL i
te same metody, z łamanie prawa, które w konsekwecji skończą się strzelaniem do
ludzi, on to widział za komuny.

Też się zastanawiam, do czego doprowadzą upór i determinacja Kaczora, do
jakiej tym razem katastrofy...

Powoli będą nam odbierali prawa ludzkie i prawa obywatelskie, dehumanizować i
wymyślać lipne przestępstwa. Już nawet Lis opowiadał, że jest na czarnej liście Pisu
i mają zamiar preparować dowody o pedofilie, molestowanie, korupcje. Aby zniszczyć
ludzi, szczególnie niewygodnych dziennikarzy.
Znajdź mi człowieka paragraf się znajdzie. Przecież już Kamiński stosował wymuszone
prowokacje, co Tulej nazwał Stalinowskimi metodami. Ja widziałem wideo ludzi ze
zgromadzeń KODU, bardzo emocjonale, ludzie się boją wręcz rozpaczają tym tłumie, a
wiocha zadowolona szaleje, gruboskórna, chora z nienawiści . Mówiłem od lat że to
wypełzł ze wsi to zło.

19. Data: 2015-12-23 05:08:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
Juz jest: Walesa: "Przez pięćset lat nie będzie takiej prezydentury jak moja...

To powiedzenie powstało do pisu że pis to nie partia to stan umysłu a chodziło o
smoleńsk.

20. Data: 2015-12-23 08:53:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]
>droga, trudno mi sie zgodzic ze stwierdzeniem, ze z nim
>dyskutuje, raczej staram sie go naprowadzic.

Wzruszające, aż miło popatrzeć jak się liżecie po jajkach :-) Ale to nie te
święta!

Nato i Smoleńsk podobieństwa
Najnowszy sondaz: PiS 38%, Kukiz 21%, PO 16%, Nowoczesna 6% (re: KOD walczy)
Dyktatura ciemniaków
Atak na Nato trwa
*-*