Re: Słuchacie Wałesy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 22 Dec 2015 19:56:14 -0800 (PST)
Subject: Re: Słuchacie Wałesy?
From: glob <r...@g...com>

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...
- pokaż cytowany tekst -
Demontaż TK na coś jarkowi jest potrzebny, a jak doświadczenie pokazuje, nie
można mieć żadnych nadziei jeśli chodzi o to czy ten człowiek ma
jakiekolwiek hamulce jeśli chodzi o zachłanność na władze - ja takich
nadziei już dawno nie mam. Boję się, że dojdzie próby ustanowienia zakazu
zgromadzeń i od tego momentu pójdzie lawinowo. Ostatecznie pisiaki odjadą na
taczkach w polityczny niebyt :-) Ale co nabroją to nabroją.

Już Piotrowicz wmawiał KOD-owi że zgromadzenia są nielegalne bo niezgodne z
konstytucją, co tym bardziej rozsierdziło ludzi. Oni mogą takie bzdury wmawiać swoim
burakom, ale widać jaki szacunek do ludzi mają wieprze, po prostu jak u Orwell.
...Wszyskie zwierzęta są równe ale świnie równiejsze... Mnie folwark zwierzęcy się
bardzo przypomina, bo była tam tablica praw zwierzą, które za każdym razem osłupione,
czytały coś innego zupełnie, z każdym dniem, powoli pozbawiając je praw, aż doszło
do tego, że najpierw było że żadne zwierze nie może zabić zwierze, a skończyło się
że świnie mogą zabić inne zwierzęta za nieposłuszeństwo.