Sluzba zdrowia w USA

51. Data: 2009-01-08 18:54:56

Temat: Re: Sluzba zdrowia w USA
Od: "JefF " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...wp.pl> napisał(a):

masz racje w ocenie wilickiego, ale szkoda czasu na uswiadamianie naiwnych na
tej grupie. Sam sie o tym przekonalem. W tej chwili opinie o wilickim mam
jeszcze gorsza od twojej:)

Kornaga sie nie przejmuj. Mysle, ze temu czlowiekowi sprawia jakas
przyjemnosc, obojetne obserwowanie jak ludzie sa oszukiwani. Chetnie staje w
obronie oszustow, ale nie odwrotnie.

Mimo wszystko cieszy, ze jeszcze tacy ludzie jak ty, sa na polskich grupach
internetowych.

52. Data: 2009-01-08 18:59:34

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JefF wrote:

przestaniesz te nicki zmieniać w końcu? Wiem że to przykre, gdy jest się
banowanym z każdego forum na które się wejdzie, a na usenecie 90% ludzi
wrzuca takiego trolla jak ty do KF, ale zmiana nicków i adresów mail żeby z
KF na chwilę wypełznąć jest po prostu żałosna

53. Data: 2009-01-08 19:19:39

Od: "JefF" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wrzuca takiego trolla jak ty do KF, ale zmiana nicków i adresów mail żeby z
> KF na chwilę wypełznąć jest po prostu żałosna

ja zmieniam nicki i jestem gdzies bananowany? Ja w tej chwili w ogole nie
pisze na polskie grupy o zdrowiu, odkad sie przekonalem ze grasuja tam tyulko
tacy cwaniacy jak ty, ktorzy chetnie podkradaja cudza wiedze i ja sprzedaja za
swoja.
Przeciez twoja bezczelnosc i chamstwo nie zna granic.
Pomyslec, ze w obronie takiego zera tu wystepowalem kiedy osoby ktore cie
doskonale wczesniej znaly ostrzegaly, ze jestes zwyklym DEBILEM .

Dzisiaj widze, ze ty nie jestes moze debilem, ale wyjatkowo glupim, pelnym
tupetu klamca i OSZUSTEM, ktory pod pretekstem wielce moralnych ideii
wegetarianskich nie przebiera w srodkach, aby oszukiwac chorych ludzi.

Kto ma jakies watliwosci w stosunku do ciebie, niech sobie przejrzy archiwum
np.tej grupy.

Ja z uwagi na osoby ktore pisza na tej grupie, nie nazwe cie tak jak na to
zasluzyles, bo tylko wyjatkowo wulgarne slowa przychodza mi do glowy.

Jak znajde troche czasu, to byc moze powroce do twojego tematu, ale juz gdzie
indziej, zdemoralizowany lobuzie.

54. Data: 2009-01-10 09:07:37

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <> napisał w wiadomości news:.pl...

> ale kazdy pracujacy ma ubezpieczenie? mysle, ze dla bezrobotnego w polse
> 200 zl miesiecznie jest abstrakcja, jak i dla bezrobotnego w usa 500 usd.

i niby co z tego ma wynikać???
że lepiej być pięknym, młodym i bogatym
niz starym, brzydkim i biednym...
To wiadomo nie od dziś

Co z tego że pracujący ma ubezpiecznie jak do kardiologa
czy onkologa musi czekać w kolejce 3/6/9 m-cy
A jak chce w ciągu 3 dni to i tak musi prywatnie zapłacić
z własnej kasy pomimo posiadania ubezpieczenia :(

Tadeusz

55. Data: 2009-01-10 09:37:15

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Wydaje mi się, że jest to słowo obraźliwe. Można prowadzic dyskusje
> używajac racjonalnych argumentów. bez inwektyw. Często nie zgadzałem się z
> Tomkiem, ale obraźliwych okresleń nie używałem.

moim zdaniem 'becwal' jest nieprecyzyjne, w odniesieniu tego co Wilicki
uprawia. mysle ze uporem z jakim wciska ludziom kit i rozwala dyskusje
ktore moglyby przebiec calkiem kulturalnie zarobil juz na tytul trolla.

56. Data: 2009-01-10 09:44:59

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 wrote:

> [...]
> za grosze odda je , wraz z całym zgomadzonym majątkiem, sprzętem,
> budynkami, terenem, kontraktami i rynkiem w starannie przedtem wybrane,
> zaufane rece!! Ten majatek znajdzie sie w posiadaniu nielicznej, bliskiej
> rządzacym grupki. I oni, wraz z rzadzacymi potem będa nim dysponować,
> ustalając np stawki czy określając dostepność poszxczególnych usług.
>
> Ci, ktorzy uważają, że taka prywatyzacja to bedzie panaceum i bedziemy
> miec tanie i dostępne usługi niechaj spojrzą na działanie całkowicie
> prywatnego(i to od lat) rynku usług ...adwokackich. -czy te usługi sa

ew. rynek uslug telekomunikacyjnych , energetyke, koleje...

pociesze cie ze przy kasie jaka zostala zdefraudowana tam rynek uslug
medycznych to juz sa ostatnie ochlapy, a pozniej zostanie nam juz tylko
placic, placic i jeszcze raz placic za to co nakradli i jakie decyzje
zostaly podjete...

57. Data: 2009-01-10 13:59:08

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-01-2009 o 19:17:22 p47 <p...@b...wp.pl> napisał(a):

> A skoro chcesz ciągnąc temat

Znalazłem całkiem rozsądne wypowiedzi Tomka (jeff01), nawet o lekarzach z
szacunkiem i uznaniem sie wypowiada.
http://szukaj.gazeta.pl/forumSearch.do?&s.sm.query=&
s.sm.title=&s.sm.forumXx=15954&sf=autor&s.sm.author=
jeff01&y=5&x=11

--
Pozdrawiam. Janusz.

58. Data: 2009-01-10 20:08:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Jan 2009 14:59:08 +0100, Janusz Kornaga wrote:

> [...]
> szacunkiem i uznaniem sie wypowiada.
> http://szukaj.gazeta.pl/forumSearch.do?&s.sm.query=&
s.sm.title=&s.sm.forumXx=15954&sf=autor&s.sm.author=

Rzeczywiście, z uznaniem i szacunkiem:

8><-------------------------------------------------
----------------------

Re: SPIRULINA czy ktoś stosował?

Nie ma to jak trafić na lekarkę - idiotkę. NIE MA czegoś takiego jak
"zespół jelita drażliwego". Taka choroba nie istnieje. Jest to
zapchajdziura, lekarze wpisują to w kartę pacjenta gdy po prostu nie
wiedzą, czemu pacjent ma rozwolnienia. A przyczyna rozwolnień zawsze
jest.
8><-------------------------------------------------
----------------------

Pomijając już to, ze zespół jelita whatever != biegunka - klasyczny,
typowy szacunek :D

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

59. Data: 2009-01-10 20:18:04

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-01-2009 o 21:08:08 Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
napisał(a):

> Re: SPIRULINA czy ktoś stosował?

No tu akurat nie, ale w wielu innych pisał, że trzeba pójsć do lekarza i
lekarz bedzie najlepiej wiedział.

--
Pozdrawiam. Janusz.

60. Data: 2009-01-10 20:42:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Jan 2009 21:18:04 +0100, Janusz Kornaga wrote:

> No tu akurat nie, ale w wielu innych pisał, że trzeba pójsć do lekarza i
> lekarz bedzie najlepiej wiedział.

To niemożliwe ;)
Przecie lekarze to niedouczona miafia w białych kitlach :D

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

poharatany opuszek palca - rehabilitacja?
ekran 12 cali a wzrok
Rekonwalescencja po usunięciu pęcherzyka żółciowego
Uciążliwy ból głowy
Dentysta - środki