Sluzba zdrowia w USA

71. Data: 2009-01-14 03:29:07

Temat: Re: Sluzba zdrowia w USA
Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

> nie kłam iwonka, medical musiał płacić, a jak nie płącił to nie pracował
> legalnie

nie ma w usa czegos takiego jak medical. Widac jasno, ze nie wiesz jak jest.

i.

72. Data: 2009-01-14 17:15:17

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" napisał:
> nie ma w usa czegos takiego jak medical. Widac jasno, ze nie wiesz jak
> jest.

federal, state, medical i social to cztery podstawowe i oibowiązkowe podatki
w usa:O)

p.s. a jakie podatki widnieją na twoim peiczeku?:O)

73. Data: 2009-01-14 20:49:28

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel <s...@d...eu> napisał(a):

> federal, state, medical i social to cztery podstawowe i oibowiązkowe
podatki
> w usa:O)

doucz sie
http://finance.mapsofworld.com/tax/type/

mozna sobie czasami odpisac wydatki medyczne, ale to tez nie zawsze
http://www.irs.gov/taxtopics/tc502.html

> p.s. a jakie podatki widnieją na twoim peiczeku?:O)

wszystkie, ktore trzeba :)

milej lektury, zebys wiecej nie bajdurzyl.

http://www.nchc.org/facts/coverage.shtml

i.

74. Data: 2009-01-14 22:12:32

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" napisał:
> doucz sie
> http://finance.mapsofworld.com/tax/type/

nie ucz ojca dzieci robić ani płacącego podatki jak się je płaci:O)

a co do tych stron to gdize tam jest napisane ze nei musisz płacic podatku
medycznego?

> wszystkie, ktore trzeba :)

czyli jakie? tylko mi nie mów ze tego też nie wiesz i musisz w internecie
poczytać?:O)

75. Data: 2009-01-15 10:30:28

Od: "kot~" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> federal, state, medical i social to cztery podstawowe i oibowiązkowe
> podatki w usa:O)

Chcesz powiedzieć, że w USA jest obowiązkowe ubezpieczenie zdrowtne ?

76. Data: 2009-01-15 14:13:00

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel <s...@d...eu> napisał(a):

> nie ucz ojca dzieci robić ani płacącego podatki jak się je płaci:O)

widac nie umiesz.

> a co do tych stron to gdize tam jest napisane ze nei musisz płacic podatku
> medycznego?

a my dyskutujemy o tym??

> czyli jakie? tylko mi nie mów ze tego też nie wiesz i musisz w internecie
> poczytać?:O)

oczywiscie, ze wiem. Potrzebujesz namiar do mojego CPA??

i.

77. Data: 2009-01-15 18:50:36

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" napisał:
> widac nie umiesz.

gdybym nie umiał to bym miał doczynienia z gowormentem a jak narazie nie
mam:O)

> a my dyskutujemy o tym??

a o czym niby dyskutujemy?:O)
bo jak przeczytałem w materiałach które wygooglałas o SALES TAX to
faktycznie można się zastanowić o czym gadamy:O)

> oczywiscie, ze wiem. Potrzebujesz namiar do mojego CPA??

żadnych namiarów nie potyrzebuję, domniemam że czytać potrafisz, więc
wydukaj jakie podatki masz na pieiczeku wymienione (domyślam się że będzie
ich kilka, więc z napisaniem w poście nie będzie problemów:O)

78. Data: 2009-01-15 18:52:02

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kot~" napisał:
> Chcesz powiedzieć, że w USA jest obowiązkowe ubezpieczenie zdrowtne ?

podatki w usa są obowiązkowe:O)

79. Data: 2009-01-17 03:55:04

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel <s...@d...eu> napisał(a):

> gdybym nie umiał to bym miał doczynienia z gowormentem a jak narazie nie
> mam:O)

jesli juz to z government, a i tak nie wiesz o co biega w tych podatkach.

> a o czym niby dyskutujemy?:O)
> bo jak przeczytałem w materiałach które wygooglałas o SALES TAX to
> faktycznie można się zastanowić o czym gadamy:O)

a przeczytales o tych nieubezpieczonych??? legalnych obywateli USA??

> żadnych namiarów nie potyrzebuję, domniemam że czytać potrafisz, więc
> wydukaj jakie podatki masz na pieiczeku wymienione (domyślam się że będzie
> ich kilka, więc z napisaniem w poście nie będzie problemów:O)

nie trzeba dukac, proste jak drut. Wazne, zeby wiedziec na czym polega
system zdrowotny w USA i jak sie to ma do nieubezpieczonych, placacych
podatki.

i.

80. Data: 2009-01-17 03:55:46

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel <s...@d...eu> napisał(a):

> podatki w usa są obowiązkowe:O)

odpowiedz jednak na _pytanie_.

i.

poharatany opuszek palca - rehabilitacja?
ekran 12 cali a wzrok
Rekonwalescencja po usunięciu pęcherzyka żółciowego
Uciążliwy ból głowy
Dentysta - środki