Re: Slyszeliscie?

Subject: Re: Slyszeliscie?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Stefania Harper <s...@f...net>
Date: Fri, 30 Oct 2020 22:56:30 +0100

On 2020-10-30 11:45, Sylvio Balconetti wrote:
> Tutaj mowi sie krotko: Spinner!
>
> A w tvpis:
>
> https://youtu.be/pKO_IoqzZGQ

> telewizji. O czym my tu mówimy. Wsztstkie te pseudo gwiazdy promują
> lgbt, nagość, satanizm, hlanie, imprezy itp.<
>
> https://pasek-tvpis.pl/p/tvpis8cbc74.jpg

//czyzby kolejny hojny dar fundacji 'G'...?

Jak siem tyle nachapal i chce jeszcze wincyj, to nic dziwnego, ze za
pomocom pieniendzy _wymusza_ na opiniotworczych srodowiskach przychylne
dla swoich interesow opinie.

//i wcale nie cieszy mnie fakt, ze takie _wymuszanie_ stalo siem normom...!

Poza tym, w tej wiki_costam nic nie napisali, ze do pierwszego
sprzedawanego systemu operacyjnego podpierdolil kernel w firmie IBM...!

https://spectrum.ieee.org/computing/software/did-bil
l-gates-steal-the-heart-of-dos

//oczywiscie, taki obrot sprawy moze byc dla niektorych powodem do dumy,
poniewaz firma byla/jest faszystowska i dostarczala systemy
perforowanych kart do obozow pracy w calej Europie.

https://en.wikipedia.org/wiki/IBM_and_the_Holocaust