Slyszeliscie?

1. Data: 2020-10-27 14:37:30

Temat: Slyszeliscie?
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Napisal do mnie znajomy z dalekiego swiata (Kanada):

>Rozmawiałem przed chwilą z koleżką, powiedział mi, że pozwolił dać
sobie zmierzyć temperaturę, gdy wchodził do sklepu. Te termometry
wymazują pamięć mierzonemu! - powiedział. Przekonał się o tym osobiście!
Żona wysłała go wczoraj rano po bułki, mleko i salceson, a wyszedł ze
sklepu z litrem gorzały, kilogramem salcesonu i dopiero dziś rano wrócił
do domu, bo zapomniał kurwa! gdzie mieszka.<

* U nas nie spotkalem sie, zeby gdzies mierzono temperature. Chyba
dlatego z pamiecia jeszcze OK? Temperature mierzono nam kiedys po drodze
w Afryce w Botswanie, bo tam bali sie BSE, a na granicach (sa takie na
pustyni!) byla lista krajow, ktorych obywateli nie przepuszczaja (ebola!).
** Mam zazwyczaj ponizej 36°, a jesli sie zdarzy >37° to juz czuje sie
chory.
*** Przed miesiacami zaszczepilem sie przeciw FSME (KZM) i przed paru
tygodniami przeciw grypie. Przezylem bezobjawowo. Szczepionki przeciw
pneumokokom wyszly i beda dopiero w polowie listopada.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-10-28 17:16:48

Temat: Re: Slyszeliscie?
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-27 14:37, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> tygodniami przeciw grypie. Przezylem bezobjawowo. Szczepionki przeciw
> pneumokokom wyszly i beda dopiero w polowie listopada.

//tera, w pustych szpitalach candida auris szaleje...!

3. Data: 2020-10-28 18:40:12

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.10.20 um 17:16 schrieb Stefania Harper:

> //tera, w pustych szpitalach candida auris szaleje...!

Puste szpitale? Pewnie na Szpicbergenie? A w tych innych szaleje rowniez
MRSA.

4. Data: 2020-10-29 20:14:43

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-28 18:40, Sylvio Balconetti wrote:

> Puste szpitale? Pewnie na Szpicbergenie? A w tych innych szaleje rowniez
> MRSA.

Tu wlasnie herr Reiner Fuellmich objasnia jak to bylo latem ze
szpitalami w Bolonii...

#37 REINER FUELLMICH - OŚWIADCZENIE

https://www.bitchute.com/video/y69CT0xXDRIo/

5. Data: 2020-10-29 21:42:22

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.10.20 um 20:14 schrieb Stefania Harper:

> Tu wlasnie herr Reiner Fuellmich objasnia jak to bylo latem ze
> szpitalami w Bolonii...
>
> #37 REINER FUELLMICH - OŚWIADCZENIE
>
> https://www.bitchute.com/video/y69CT0xXDRIo/

Niezle towarzystwo: KenFM, AfD, stop 5G ... Sputnik, RT.

William ,,Bill" Henry Gates III; ur. 28 października 1955 w Seattle -
amerykański informatyk, przedsiębiorca, filantrop oraz współzałożyciel,
główny architekt oprogramowania i były prezes zarządu korporacji Microsoft.

W roku 2000 Gates i jego żona założyli Bill & Melinda Gates Foundation.
Znaczny wpływ na to miała hojność i wielka filantropia Davida
Rockefellera. Bill Gates i jego ojciec spotkali się z nim kilkanaście razy.

Fundacja zapewnia środki na stypendia naukowe dla słabo reprezentowanych
mniejszości, zapobieganie AIDS i innym chorobom powszechnym w krajach
trzeciego świata oraz na inne dobroczynne cele. W 2000 Fundacja Gatesów
wspomogła University of Cambridge 210 milionami dolarów do wykorzystania
w ramach projektu Gates Cambridge Scholarships. Fundacja podarowała też
około 7 miliardów dolarów na różne cele. Według artykułu magazynu Forbes
z 2004, Gates przekazał w latach 2000-2004 na cele charytatywne ponad 29
miliardów dolarów. Jego darowizny są zwykle przytaczane jako wywołujące
pokaźną zmianę w nastawieniu bogatych ludzi do filantropii, która
zaczęła stawać się wśród nich normą. <

6. Data: 2020-10-30 05:54:43

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-29 21:42, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> miliardów dolarów. Jego darowizny są zwykle przytaczane jako wywołujące
> pokaźną zmianę w nastawieniu bogatych ludzi do filantropii, która

Jak siem tyle nachapal i chce jeszcze wincyj, to nic dziwnego, ze za
pomocom pieniendzy _wymusza_ na opiniotworczych srodowiskach przychylne
dla swoich interesow opinie.

//i wcale nie cieszy mnie fakt, ze takie _wymuszanie_ stalo siem normom...!

Poza tym, w tej wiki_costam nic nie napisali, ze do pierwszego
sprzedawanego systemu operacyjnego podpierdolil kernel w firmie IBM...!

https://spectrum.ieee.org/computing/software/did-bil
l-gates-steal-the-heart-of-dos

//oczywiscie, taki obrot sprawy moze byc dla niektorych powodem do dumy,
poniewaz firma byla/jest faszystowska i dostarczala systemy
perforowanych kart do obozow pracy w calej Europie.

https://en.wikipedia.org/wiki/IBM_and_the_Holocaust

//a tu aktualizacja herr Fullmisia...

#38 Reiner Fuellmich - Aktualizacja 1

https://www.bitchute.com/video/YUbIGBXGnQGQ/

7. Data: 2020-10-30 11:45:30

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> //a tu aktualizacja herr Fullmisia...
>
> #38 Reiner Fuellmich - Aktualizacja 1
>
> https://www.bitchute.com/video/YUbIGBXGnQGQ/

Tutaj mowi sie krotko: Spinner!

A w tvpis:

https://youtu.be/pKO_IoqzZGQ

>Dla bezpieczeństwa swojego oraz swoich dzieci nie włączajcie kur...
telewizji. O czym my tu mówimy. Wsztstkie te pseudo gwiazdy promują
lgbt, nagość, satanizm, hlanie, imprezy itp.<

https://pasek-tvpis.pl/p/tvpis8cbc74.jpg

8. Data: 2020-10-30 12:00:36

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2020 o 14:37, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> tygodniami przeciw grypie. Przezylem bezobjawowo. Szczepionki przeciw
> pneumokokom wyszly i beda dopiero w polowie listopada.

Obecnie najwięcej uwagi zajmuje status tzw bezobjawowców. W związku z
tym pytanie - czy u takich bez objawów występuje podwyższona
temperatura? Bo kiedyś zmierzenie temperatury było warunkiem choćby
przekroczenia granicy państwowej,. Np w Chinach na każdym skrzyżowaniu
stał po/millicjant z termometrem.

Co do temperatury to ja mam od praktycznie zawsze podwyższony poziom,
tak że w związku z tą temperaturą to mogą mnie naprawdę w jakąś chorobę
wpędzić.

9. Data: 2020-10-30 15:09:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/10/2020 o 11:00, trybun pisze:

> [...]
>
> Co do temperatury to ja mam od praktycznie zawsze podwyższony poziom,
> tak że w związku z tą temperaturą to mogą mnie naprawdę w jakąś chorobę

nic nie czaisz, ani temperatura ani pozytywny test PCR nie swiadczy o
tym, ze jestes chory, no mozesz byc, oczywiscie, zlamac palec na
przyklad, a wtedy jak podpiszesz oswiadczenie, to moze, moze udzieli ci
ktos pomocy, trzymaj sie, lubie cie

--
gazebo

10. Data: 2020-10-30 22:56:30

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-30 11:45, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> telewizji. O czym my tu mówimy. Wsztstkie te pseudo gwiazdy promują
> lgbt, nagość, satanizm, hlanie, imprezy itp.<

//czyzby kolejny hojny dar fundacji 'G'...?

Moja chata z kraja
no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie
pandemia zbiera swoje zniwo
o jakie stare :)