Slyszeliscie?

następny post »
From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Slyszeliscie?
Date: Tue, 27 Oct 2020 14:37:30 +0100

Napisal do mnie znajomy z dalekiego swiata (Kanada):

>Rozmawiałem przed chwilą z koleżką, powiedział mi, że pozwolił dać
sobie zmierzyć temperaturę, gdy wchodził do sklepu. Te termometry
wymazują pamięć mierzonemu! - powiedział. Przekonał się o tym osobiście!
Żona wysłała go wczoraj rano po bułki, mleko i salceson, a wyszedł ze
sklepu z litrem gorzały, kilogramem salcesonu i dopiero dziś rano wrócił
do domu, bo zapomniał kurwa! gdzie mieszka.<

* U nas nie spotkalem sie, zeby gdzies mierzono temperature. Chyba
dlatego z pamiecia jeszcze OK? Temperature mierzono nam kiedys po drodze
w Afryce w Botswanie, bo tam bali sie BSE, a na granicach (sa takie na
pustyni!) byla lista krajow, ktorych obywateli nie przepuszczaja (ebola!).
** Mam zazwyczaj ponizej 36°, a jesli sie zdarzy >37° to juz czuje sie
chory.
*** Przed miesiacami zaszczepilem sie przeciw FSME (KZM) i przed paru
tygodniami przeciw grypie. Przezylem bezobjawowo. Szczepionki przeciw
pneumokokom wyszly i beda dopiero w polowie listopada.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".