Re: Slyszeliscie?

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Slyszeliscie?
Date: Fri, 30 Oct 2020 12:00:36 +0100

W dniu 27.10.2020 o 14:37, Sylvio Balconetti pisze:

> sobie zmierzyć temperaturę, gdy wchodził do sklepu. Te termometry
> wymazują pamięć mierzonemu! - powiedział. Przekonał się o tym
> osobiście! Żona wysłała go wczoraj rano po bułki, mleko i salceson, a
> wyszedł ze sklepu z litrem gorzały, kilogramem salcesonu i dopiero
> dziś rano wrócił do domu, bo zapomniał kurwa! gdzie mieszka.<
>
> * U nas nie spotkalem sie, zeby gdzies mierzono temperature. Chyba
> dlatego z pamiecia jeszcze OK? Temperature mierzono nam kiedys po
> drodze w Afryce w Botswanie, bo tam bali sie BSE, a na granicach (sa
> [...]

Obecnie najwięcej uwagi zajmuje status tzw bezobjawowców. W związku z
tym pytanie - czy u takich bez objawów występuje podwyższona
temperatura? Bo kiedyś zmierzenie temperatury było warunkiem choćby
przekroczenia granicy państwowej,. Np w Chinach na każdym skrzyżowaniu
stał po/millicjant z termometrem.

Co do temperatury to ja mam od praktycznie zawsze podwyższony poziom,
tak że w związku z tą temperaturą to mogą mnie naprawdę w jakąś chorobę
wpędzić.