Re: Slyszeliscie?

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Slyszeliscie?
Date: Thu, 29 Oct 2020 21:42:22 +0100

Am 29.10.20 um 20:14 schrieb Stefania Harper:

> Tu wlasnie herr Reiner Fuellmich objasnia jak to bylo latem ze
> szpitalami w Bolonii...
>
> #37 REINER FUELLMICH - OŚWIADCZENIE
>
> https://www.bitchute.com/video/y69CT0xXDRIo/

Niezle towarzystwo: KenFM, AfD, stop 5G ... Sputnik, RT.

William ,,Bill" Henry Gates III; ur. 28 października 1955 w Seattle -
amerykański informatyk, przedsiębiorca, filantrop oraz współzałożyciel,
główny architekt oprogramowania i były prezes zarządu korporacji Microsoft.

W roku 2000 Gates i jego żona założyli Bill & Melinda Gates Foundation.
Znaczny wpływ na to miała hojność i wielka filantropia Davida
Rockefellera. Bill Gates i jego ojciec spotkali się z nim kilkanaście razy.

Fundacja zapewnia środki na stypendia naukowe dla słabo reprezentowanych
mniejszości, zapobieganie AIDS i innym chorobom powszechnym w krajach
trzeciego świata oraz na inne dobroczynne cele. W 2000 Fundacja Gatesów
wspomogła University of Cambridge 210 milionami dolarów do wykorzystania
w ramach projektu Gates Cambridge Scholarships. Fundacja podarowała też
około 7 miliardów dolarów na różne cele. Według artykułu magazynu Forbes
z 2004, Gates przekazał w latach 2000-2004 na cele charytatywne ponad 29
miliardów dolarów. Jego darowizny są zwykle przytaczane jako wywołujące
pokaźną zmianę w nastawieniu bogatych ludzi do filantropii, która
zaczęła stawać się wśród nich normą. <

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".