Slyszeliscie?

11. Data: 2020-10-31 13:11:52

Temat: Re: Slyszeliscie?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2020 o 15:09, gazebo pisze:

> nic nie czaisz, ani temperatura ani pozytywny test PCR nie swiadczy o
> tym, ze jestes chory, no mozesz byc, oczywiscie, zlamac palec na
> przyklad, a wtedy jak podpiszesz oswiadczenie, to moze, moze udzieli
> ci ktos pomocy, trzymaj sie, lubie cie

No to po czym teraz się rozpoznaje potencjalnych nosicieli, skoro nic
już nie jest, nie może być wskaźnikiem? Faktycznie nic nie czaję.

12. Data: 2020-10-31 15:29:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/10/2020 o 12:11, trybun pisze:

> No to po czym teraz się rozpoznaje potencjalnych nosicieli, skoro nic
> już nie jest, nie może być wskaźnikiem? Faktycznie nic nie czaję.

po badaniu pacjenta, osobiscie

13. Data: 2020-10-31 20:54:42

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym, ze jestes chory, no mozesz byc, oczywiscie, zlamac palec na
> przyklad, a wtedy jak podpiszesz oswiadczenie, to moze, moze udzieli ci

Osobiscie mozesz uwazac sie za zdrowego lub chorego, ale chorym jestes
dopiero wtedy, kiedy lekarz uzna cie za chorego. :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

14. Data: 2020-10-31 20:55:36

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.10.20 um 22:56 schrieb Stefania Harper:

> //czyzby kolejny hojny dar fundacji 'G'...?

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16695562342

15. Data: 2020-10-31 23:04:08

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-31 15:29, gazebo wrote:

> po badaniu pacjenta, osobiscie

//ta, a wedle jakich kryteriow...?

16. Data: 2020-10-31 23:31:33

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-31 20:55, Sylvio Balconetti wrote:

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16695562342

//a jedzenie wieprzowiny, w miejscach publicznych, to nie podlega pod
obraze uczuc religijnych...?

//jakis Amst... siem tym juz nie zajmuje...?

17. Data: 2020-11-01 13:30:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/10/2020 o 22:04, Stefania Harper pisze:

> //ta, a wedle jakich kryteriow...?

tak samo jak ze zwyklym przeziebieniem badz grypa

--
gazebo

18. Data: 2020-11-01 18:58:48

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2020 o 15:29, gazebo pisze:

> po badaniu pacjenta, osobiscie

E tam, bez urazy, ale na medycynie, zwłaszcza tej współczesnej to ty się
nie za bardzo wyznajesz.

19. Data: 2020-11-02 18:32:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/11/2020 o 17:58, trybun pisze:

> E tam, bez urazy, ale na medycynie, zwłaszcza tej współczesnej to ty się
> nie za bardzo wyznajesz.

to juz wiem dlaczego sie tak cieszyles nie tak dawno, ze nie mozesz
zrealizowac swoich recept na niezbedne ci leki, tobie lakarz jest
niepotrzebny, wyprzedzasz ich we wspolczesnej medycynie

--
gazebo

20. Data: 2020-11-03 11:51:35

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2020 o 18:32, gazebo pisze:

> to juz wiem dlaczego sie tak cieszyles nie tak dawno, ze nie mozesz
> zrealizowac swoich recept na niezbedne ci leki, tobie lakarz jest
> niepotrzebny, wyprzedzasz ich we wspolczesnej medycynie

W istocie - niepotrzebny, ale reżym uważa że każdego musi w taki czy
inny sposób trzymać przy ryju. Stąd to przymusowe wypisywanie recept dla
wszystkich jak leci.

Moja chata z kraja
no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie
pandemia zbiera swoje zniwo