Moja chata z kraja

1. Data: 2020-10-22 21:15:08

Temat: Moja chata z kraja
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce 12.107 świezo zarazonych i 168 nieboszczyków, buduja nawet
umieralnie centralna w Warszawie, a w Niemczech tylko 11.287 i 30.
Wlaściwie wszyscy sasiedzi sa w sferze ryzyka, Dania praktycznie zamyka
sie, źle sie dzieje w ojczyźnie Szwejka (14.969 i 130).

Pogoda ladna, wiec ruszyliśmy w wedrówke po okolicach: lasy, górki,
skaly, ruiny, kaplice, wioski. W sumie drobne 11,690 m. Na laczce
widzielismy korone, pomniczek krola Konrada I (?) i na koniec zjedlismy
dobrze w klasztornym browarze - sznycel po wiedensku z frytkami + piwo /
wino, no i szybko do domu czyścić kilka znalezionych grzybów.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16573614477

korona
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50517306982/i
n/album-72157716573614477/

zamek i krol (kroniki milcza o nim)
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50517137221/i
n/album-72157716573614477/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50517328677/i
n/album-72157716573614477/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50517144466/i
n/album-72157716573614477/

Aha, w miescie i okolicy przybywa troche zarazonych: 28.4 i 21.9
przypadkow tygodniowo na 100 tysiecy, umarlo dotad 12 i 11 staruszkow i
od miesiecy nic sie nie zmienia.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-10-23 18:35:27

Temat: Re: Moja chata z kraja
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/10/2020 o 20:15, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
>

> Aha, w miescie i okolicy przybywa troche zarazonych: 28.4 i 21.9
> przypadkow tygodniowo na 100 tysiecy, umarlo dotad 12 i 11 staruszkow i

do czasu, to wszystko do czasu

--
gazebo

3. Data: 2020-10-23 19:12:15

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.10.20 um 18:35 schrieb gazebo:

16573614477

n/album-72157716573614477/

n/album-72157716573614477/

n/album-72157716573614477/

n/album-72157716573614477/

> do czasu, to wszystko do czasu

Zgadza sie. Wlasnie mamy 52,43, a za miedza 32,78. Rozne ograniczenia,
maseczki na glownych ulicach (o ile jedziesz do miasta). Bedzie trzeba
sie moze przeprowadzic? :-) Nikt nie umiera.

4. Data: 2020-10-24 08:44:50

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-23 19:12, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> maseczki na glownych ulicach (o ile jedziesz do miasta). Bedzie trzeba
> sie moze przeprowadzic? :-) Nikt nie umiera.

//oj, nawiezom, nawiezom... Bundes_Angela specjalnom 'green_line' z
Azji, uruchomila...!

https://www.scmp.com/news/asia/southeast-asia/articl
e/3106783/singapore-germany-agree-start-green-lane-b
usiness

5. Data: 2020-10-24 14:20:26

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.10.20 um 08:44 schrieb Stefania Harper:
> oj, nawiezom, nawiezom... Bundes_Angela specjalnom 'green_line' z Azji,
> uruchomila...

Moj bing translator nie moze sobie poradzic z ta grypsera, a
"scharmonizowac" sie nie daje.

>oh, the supply, the supply... Bundes_Angela 'green_line' specials from
Asia, launched...<

A do Malezji lecimy w lecie. Pozniej moze wyjdzie NZ lub AU?

6. Data: 2020-10-25 02:53:14

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-24 14:20, Sylvio Balconetti wrote:

> Moj bing translator nie moze sobie poradzic z ta grypsera, a
> "scharmonizowac" sie nie daje.

> Asia, launched...<
>
> A do Malezji lecimy w lecie. Pozniej moze wyjdzie NZ lub AU?

//no, ale, po co tam polecisz...? jaki, cel, sens...?

7. Data: 2020-10-25 21:15:08

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.10.20 um 02:53 schrieb Stefania Harper:

> //no, ale, po co tam polecisz...? jaki, cel, sens...?

18 dni plus 3 dni byczenia sie na plazy.

https://widata.s3-eu-central-1.amazonaws.com/erlebni
sreise-malaysia-sarawak-und-sabah-borneo_2021_02_01-
2021_02_18.pdf

Okazalo sie, ze w poprzednich zyciach bylem pielgrzymem lub domokrazca i
musze jak sie robi cieplo ciagle podrozowac. Jako dziecko z grupa
rownolatkow wedrowalem po okolicach czym zloscilem zatroskane matki.
Pozniej jako nastolatek rowerem zwiedzalem blizsze i dalsze okolice.
Dalej byl tez autostop, wyjazdy z namiotem do demoludow, a pozniej autem
w dalsze wojaze. Dotarlem az do Gibraltaru, Brestu w Bretanii i Apenin.
Przeziebilem sie ciezko na campingu kolo Barcelony i odtad
preferowalismy juz pensonaty lub cos podobnego. Acha, ucieklem kiedys z
domu i spedzilem pare nocy w namiocie w Liechtensteinie (nie pierwszy
raz w tamtych stronach).
Pozniej juz byly tez dalsze destynacje, a wiec samolot, czasem auto albo
autobus. Musze znowu jechac chocby z prozaicznego powodu: bylem pare
razy na poludniu, ale jakos nigdy nie udalo mi sie zidentyfikowac Krzyza
Poludnia, wiec moze tym razem sie uda?

8. Data: 2020-10-28 16:21:42

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-25 21:15, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> autobus. Musze znowu jechac chocby z prozaicznego powodu: bylem pare
> razy na poludniu, ale jakos nigdy nie udalo mi sie zidentyfikowac Krzyza

Pieknie...!
I nie myslales, ze by gdzies tak nieco dluzej poza domem zostac...?

//tak jak tych dwoje Niemcow...?

https://sailingnahoa.com/the-start/

9. Data: 2020-10-28 16:28:29

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-28 16:21, Stefania Harper wrote:

> [...]
2021_02_18.pdf

> Pieknie...!
> I nie myslales, ze by gdzies tak nieco dluzej poza domem zostac...?

//teraz to juz troje...!
https://www.facebook.com/sailingnahoa/

10. Data: 2020-10-28 18:36:14

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.10.20 um 16:28 schrieb Stefania Harper:

sreise-malaysia-sarawak-und-sabah-borneo_2021_02_01-
2021_02_18.pdf

> //teraz to juz troje...!
> https://www.facebook.com/sailingnahoa/

https://youtu.be/Cj1cyrNYntY
https://www.facebook.com/1.life.to.go/posts/16787881
75619318

Ogladam ich prawie od poczatku, ale jestem domatorem i ciesze sie jak po
tygodniu, dwoch, trzech wracam do starych smieci. Slyszalem o ludziach,
ktorzy sprzedali wszystko, kupili jacht i zyja na morzach. Spotykalem
Aussteiger (dropouts), widzialem osiedla skandynawskie, brytyjskie,
niemieckie oraz niemieckie, brytyjskie domy starcow w Turcji,
Portugalii, na Kanarach, setki camperow w cieplych krajach (na wiosne
wracaja). Takze duze osiedla campingowe w Szwajcarii, Francji, USA. A w
USA i Kanadzie widzisz tysiace nomadow, ktorzy na starosc laduja
wszystko w camp i sobie jezdza od jednego NP do drugiego, od jednego RV
camp do drugiego. Ciekawe, ale wole urlop i powrot.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/12543102145/i
n/album-72157637527584715/
--
[...]

no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie
pandemia zbiera swoje zniwo
o jakie stare :)
Powód do optymizmu
Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...