Re: Slyszeliscie?

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Slyszeliscie?
Date: Sun, 8 Nov 2020 12:31:41 +0000

W dniu 05/11/2020 o 19:32, FEniks pisze:

> Kawa o tej porze?

na irish coffee zawsze jest czas

> To nie zamknęli u Was jeszcze wszystkiego? U nas już się kawy tak łatwo
> nie napijesz poza domem.
>
> Ewa

piaty dzien lockdownu, spacer, sklepy, not essential, otwarte, Greggs
otwarty, to male miasteczko, demonstracji nie widac chociaz zdaza mi
slyszec o jakichs mandatach, no ale jak ktos idzie kupic samochod a
potem go rozwala trzy godziny pozniej to raczej trudno sie dziwic, to
nie Londyn

--
gazebo