Smak Sycylii i Pugli Obiecane przepisy z Wloch :)))

1. Data: 2001-09-27 10:35:14

Temat: Smak Sycylii i Pugli Obiecane przepisy z Wloch :)))
Od: "Bogusia Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mili Grupowicze
Kiedys obiecalam pare przepisow prosto z wloskich stron
internetowcyh Oto przepis na makaron z cukinia i makaron z pomidorami prosto
z goracego Palermo a potem makaron z groszkiem, obiecuje wiecej przepisow
zaczelam
pracowac nad strona z wloskimi przepisami :))))

PASTA CON ZUCCINE FRITTE E RICOTTA
1 cukinia
olej z oliwy
zabki czosnku
(twarog owczy) ale moze byc oscypek
pieprz
bazylia
Obrać cukinie i pokroić ją drobno nastepnie oplukac i osuszyc.
Usmazyc na patelni z oliwa z oliwy na zloty kolor, potem nalezy zabrac ja z
ognia i osuszyc na papierze pergaminowym (Wlosi czesto tak robia ze
smazonymi warzywami)
Na pozostałym oleju podsmazyc rozgniecione zabki czosnu (nie zadlugo). Potem
nalezy ugotować makaron al dente (kokardki, rurki) w slonej wodzie i potem
po ugotowaniu nalezy go odcedzic i pomieszac z olejem z patelni. Nastepnie
trzeba dodac cukinie i posypac danie tartym oscypkiem i pieprzem. Ozdobic
bazylią :)))
Smacznego. Podawac z winkiem bialym lub piwem :)))

PASTA A PICCHIO PACCHIO
2 pomidory
olej z oliwy
cebula
jeden zabek czosnku
pieprz
bazylia
Spazyc i obrac pomidory, usunąc pestki i odlac sok do szkalnki. Na patelni
posmazyc na oliwie cebulke pokrojana w plastry i czosnek. Dodac pokrojone
pomidory, dolac sok z odlany z pomidorow. Doprawic sola pieprzem i bazylia
do smaku i podsmazyc ok 6-8 minut. Ugotować makaron na wtwardosc al dente
Odcedzic i pomieszac calosc z sosem, podawac na talerzach :)))))))))

a teraz uwaga makaron z groszkiem
niekotrym moze wydac sie totalna pomylka, tez tak myslalam zanim tego
wszystkiego we Wloszech nie sprobowalam :)))))))))

FARFALLE PANNA E PISELLI
Pol paczki koradek (zalezy dla ilu osob ja dla 2 daje pol dla 4 cala)
150 gr najlepiej swiezego groszku (albo z puszki)
120gr masła
180 gr szynki
1 opakowanie smietana (najlepiej zeby byla zadka :))) )
tarty parmesan

Podsmazyc groszek na malym ogniu w polowie masla dodac
szynke pokrojona w paski. Troche posolic.
Ugotowac w osolonej wodzie al dente kokardki, odcedzic
Przeslozyc do glebokiej miski pomieszac z groszkiem pozostalym maslem
smietaną, rozlozcie na taleze glebokie i posypcie parmezanem :)))

Mam tych przepisow ze tak sie wyraze od cholery
i sukcesywnie bede dodawac na mojej stronie
wkrotce podam adres :)))))))))))))))))))
SMACZNEGO
BOUN APPETITO!

1. Data: 2001-09-27 11:16:36

Temat: Re: Smak Sycylii i Pugli Obiecane przepisy z Wloch :)))
Od: cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mili Grupowicze
> Kiedys obiecalam pare przepisow prosto z wloskich stron
> internetowcyh Oto przepis na makaron z cukinia

A ja wczoraj wlasnie szukalem pomyslu na jakies danie z cukinia. Zjadlem po
prostu smazona w ciescie nalsnikowym i potem smarowalem Ajvare a tu taki
fajny przepis. Szkoda, ze zajdlem
Czarek

ciorba de burta - przepis ?
inwazja zyjatek