Re: Laik ogrodowy szuka pomocy

11. Data: 2001-03-15 12:14:59

Temat: Re: Smak pomidorów
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3AB0AB4F.B5741EC1@ltz.pl...

> Ooo! To nie tylko ja mam zastrzeżenia do smaku kupownych pomidorów.
> Z dzieciństwa pamiętam zapach, smak - zupelnie inne od tego co w ostatnich
> latach się jada. Może nie były tak ładne, może trochę "zrakowaciałe" ( tak
> nazywała czarne plamy moja mama), niekształtne, ale ten smak.......
> Może sie starzeję i idealizuję dziecinne wspomnienia, a może jednak coś w
> tym jest... :-(((((

Może po prostu posadź parę krzaczków i się przekonaj. Cięcie pomidorów i
ochrona chemiczna są na pewno łatwiejsze niż u winorośli:-). A owoce też są
jagodami i w ogóle jest to prawie to samo;)

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2001-03-15 12:29:18

Temat: Re: Laik ogrodowy szuka pomocy
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Że też krowa się nie pochorowała? Liście pomidorów nie są specjalnie
> jadalne...
>
> Pozdrawiam, Basia.
Krowa byla soltysowa to i zmartwienie soltysa.
Pozdrawiam Juras

13. Data: 2001-03-15 12:32:08

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Tylko, tego "smaku własnych pomidorów" nie kupisz.
Hm, wlasnych pomidorow powiadasz.
Przeciez ani razu mi sie nie udalo sprobowac.
Pozdrawiam Juras

14. Data: 2001-03-15 13:13:42

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Może po prostu posadź parę krzaczków i się przekonaj.

Żadnych psianek, czy psiankowatych co by to nie miało znaczyć. :-)))

> Cięcie pomidorów i ochrona chemiczna sš na pewno łatwiejsze niż u
> winorośli:-).

A nie będę szedł na łatwiznę! :-)

> A owoce też sš jagodami i w ogóle jest to prawie to samo;)

Hm! Na reklamowy slogan: "coca-cola to jest to" Agnieszka Osiecka napisała, że
coca-cola nawet sie do TEGO nie umywa. :-))
Wypisz wymaluj pomidory i winogrona! :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2001-03-15 13:17:21

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisała, że
> coca-cola nawet sie do TEGO nie umywa. :-))
> Wypisz wymaluj pomidory i winogrona! :-)))))))
Nie zalamuj sie ,moze kiedys wyhoduja winogrona tak smaczne jak pomidory.
:-)))))))))))
Pozdrawiam Juras

16. Data: 2001-03-15 13:57:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:029701c0ad4c$0b9f8fa0$1...@o...org.pl...
> Hm, wlasnych pomidorow powiadasz.
z własnej działki, ale niekoniecznie z własnych sadzonek, najlepsze
sprzedają na placu Mirowskim.

> Przeciez ani razu mi sie nie udalo sprobowac.
Nie załamuj się tak szybko, może kiedyś wyhodujesz pomidory tak smaczne
jak maliny, jabłka lub [winogrona].
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

17. Data: 2001-03-15 14:09:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm! Na reklamowy slogan: "coca-cola to jest to" Agnieszka Osiecka
napisała, że
> coca-cola nawet sie do TEGO nie umywa. :-))
> Wypisz wymaluj pomidory i winogrona! :-)))))))

Ale pomidory są w ładniejszych kolorach!!! (lepsze do malowania ;) )

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2001-03-16 11:22:45

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Ale pomidory sš w ładniejszych kolorach!!

W tajemnicy Ci zdradzę, że nie ma takiego koloru (z wyjštkiem mleczno
białego), ktorego nie miałyby winogrona! Ergo sš też w tych kolorach,
które uważasz za ładniejsze. :-))))))

> (lepsze do malowania ;) )

Do malowania to lepsze sš moim zdaniem jajka. :-))))) Choć pisanki z
pomidorów to może i jest jakiś świeży pomysł..... :-)

Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2001-03-19 12:15:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tajemnicy Ci zdradzę, że nie ma takiego koloru (z wyjątkiem mleczno
> białego), ktorego nie miałyby winogrona! Ergo są też w tych kolorach,
> które uważasz za ładniejsze. :-))))))

Punkt dla mnie! Pomidory są również mleczno-białe.

Choć pisanki z
> pomidorów to może i jest jakiś świeży pomysł..... :-)

Jasne, że świeży, i to dosłownie. Robisz pisankę nacinając skórkę, wszędzie
pełno soku i już maseczka z głowy;)

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2001-03-20 11:16:38

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Punkt dla mnie! Pomidory sš również mleczno-białe.

?????? 8-0 Jakieś genetyczne zabawy?? Masz gdzieś zdjęcie???

> Choć pisanki z pomidorów to może i jest jakiś świeży pomysł..... :-)
>
> Jasne, że świeży, i to dosłownie. Robisz pisankę nacinajšc skórkę, wszędzie
> pełno soku i już maseczka z głowy;)

Co majš winogrona, pomidory i pisanki do demaskowania czyli zdejmowania maski z
głowy???? ;-)
Pozdrawiam :-))))
Janusz

ospocote - kiedy?
Grunty z AWRSP dla ubogich i bezrobotnych.
Montaz stawu
Wysiew nasion - moje bledy
Dzikie wino, czy zielsko?