Re: Smarfony

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Smarfony
Date: Thu, 23 Jul 2015 17:44:56 +0200

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:moqk3r$cae$1@node2.news.atman.pl...

> http://tnij.org/4uoonbi

Ciśnie mi się tylko brzydkie słowo..Zastanawiam się, kto jest większym
wrogiem Polski: tacy jak Ty- któzy uwierzą w każdy idiotyzm każdego
skurwysyna- byle antykościelnego. Doprowadzić to musi oczywiście do tego, że
jak nas będą sprzedawać, i będziemy pełnić bardzo podobną rolę do
Palestyńczyków w ich państwie- przed 20 laty- to Ty będziesz się cieszyć,
jak Ci dobrze. Może najpierw trzeba, żeby tacy ludzie wyginęli, wymarli- ot,
po prostu zniknęli z tej ziemi? Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa- nie
mogła byś przekazać swoich genów

--

Chiron