Smarfony

1. Data: 2015-07-08 01:06:46

Temat: Smarfony
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Świat inwigiliacji coraz bliżej. Niedosyć że kelnerzy wszystkich podsłuchują, oprócz
posłów PIS, to hakerzy włamali się na stronę włoskiej firmy, która sprzedawała
pisowcom aplikacje szpiegujące, umowa jest z przed 3 lat, więc od 3 lat CBA nas
podłuchuje jeśli macie smarfony i tablety.

2. Data: 2015-07-08 14:22:47

Temat: Re: Smarfony
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2015 o 01:06, Penetrator pisze:
> [...]

ajfon srajfon
--
gazebo

3. Data: 2015-07-12 10:40:09

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> [...]
pisowcom aplikacje szpiegujące, umowa jest z przed 3 lat, więc od 3 lat CBA nas
podłuchuje jeśli macie smarfony i tablety.

a 30 grudnia 2009 premier Donald Tusk powołał go na to stanowisko
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Wojtunik

Zamówienie na soft do szpiegowania było Panie bąbel z roku 2012
kiedy to mianowany przez Tuska szef CBA Wojtunik złożył podpis.

Na naszych oczach, dryfująca Platforma Obywatelska porzuca wszelkie pozory i stara
się przed jesienną porażką ratować wszystko co się da.
http://parezja.pl/od-1-lipca-nielegalne-nagrania-nie
-beda-dowodami-sprawie/

Jakiś czas temu w Hiszpanii aresztowano pedofila. Aresztowano tylko dlatego, że na
policję doniósł na niego złodziej, który okradał jego mieszkanie. I przypadkiem
znalazł w nim pedofilskie materiały.
Rozumiem, że politycy PO, rząd, a także wszyscy ci, którzy oburzają się na
wykorzystywanie "owoców zatrutego drzewa", hiszpańskiego pedofila by ochronili przed
karą. W końcu bardziej nielegalnie niż przez włamanie z kradzieżą dowodów zdobyć się
nie da?

SE.

4. Data: 2015-07-12 13:09:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jul 2015 01:40:09 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Na naszych oczach, dryfująca Platforma Obywatelska porzuca wszelkie pozory i stara
się przed jesienną porażką ratować wszystko co się da.

RATOWAĆ??? - raczej zacharapcić. Np lasy...
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

5. Data: 2015-07-12 14:09:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

karą. W końcu bardziej nielegalnie niż przez włamanie z kradzieżą dowodów zdobyć się

A sedes ci się popsuł i tusk winien. CBA jest pisowskie i jak widać oddawna, to oni
mają zapędy do inwigilacji i podsłuchów, a nawet już twierdzą że po dojściu do władzy
będą jak agent tomek, czyli wprowadzą do prawa prowokowanie do przestępstwa.

6. Data: 2015-07-12 16:20:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:

> czyli wprowadzą do prawa prowokowanie do przestępstwa.

Jak to tak? Standardy podejścia do pedalstwa z zachodu są ok,
a ich metody walki z korupcją już nie? łaj, tel mi łaj?

7. Data: 2015-07-12 17:17:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik Penetrator napisał:

> czyli wprowadzą do prawa prowokowanie do przestępstwa.

Jak to tak? Standardy podejścia do pedalstwa z zachodu są ok,
a ich metody walki z korupcją już nie? łaj, tel mi łaj?

Buraczku to wy wszystko załatwiacie rąsia rąsie myje, a ja się zastanawiam co was
pierdolło by samemu na szafot głowe wkładać. Zresztą to nie jest zgodne z prawem , bo
wiele osób przekonywanych do przestępstwa ulegnie przkonaniom, to prowakowanie do
przestępstwa jest przestępstwem.

8. Data: 2015-07-23 13:45:00

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tnij.org/4uoonbi

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

9. Data: 2015-07-23 14:53:54

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik ikka napisał:

> http://tnij.org/4uoonbi

Jest ciąg dalszy:
Wrogowie Polski w Kongresie Stanów Zjednoczonych

10. Data: 2015-07-23 17:44:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> http://tnij.org/4uoonbi

Ciśnie mi się tylko brzydkie słowo..Zastanawiam się, kto jest większym
wrogiem Polski: tacy jak Ty- któzy uwierzą w każdy idiotyzm każdego
skurwysyna- byle antykościelnego. Doprowadzić to musi oczywiście do tego, że
jak nas będą sprzedawać, i będziemy pełnić bardzo podobną rolę do
Palestyńczyków w ich państwie- przed 20 laty- to Ty będziesz się cieszyć,
jak Ci dobrze. Może najpierw trzeba, żeby tacy ludzie wyginęli, wymarli- ot,
po prostu zniknęli z tej ziemi? Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa- nie
mogła byś przekazać swoich genów

--

Chiron

mokro w majtkach
No i co...?
Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.