Kobieca przewrotność.

1. Data: 2015-07-04 16:40:23

Temat: Kobieca przewrotność.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznę od tego, że tak kobieta jak i mężczyzna cierpią na brak poczucia
własnej wartości z powodu braku edukacji seksualnej i właściwej
inicjacji seksualnej. Człowiek, któremu brakuje poczucia własnej
wartości nie wierzy również we własne możliwości i dążenie do
wykorzystania drugiego jako wspierającego go niewolnika. Skutkiem tegoż
braku poczucia własnej wartości jest rywalizacja wewnątrz-płciowa i
międzypłciowa przejawiająca się w odmienny, specyficzny dla każdej z
płci sposób wynikający z różnic biologicznych i funkcji każdej z płci w
procesie podtrzymania gatunku. Kobiety jako te, które są uzależnione od
mężczyzn w okresie trwania ciąży i w czasie wychowywania potomstwa, i
które musiały w okresie rozrodu umiejętnie wykorzystać nieświadomego i
leniwego mężczyznę wypracowały bardzo subtelne metody manipulacji, które
stosują również w relacjach między sobą. Manipulacja (przemoc) kobiet
może się wydawać mniej brutalna od siłowej przemocy męskiej ale wydaje
mi się od męskiej znacznie boleśniejsza w skutkach. Ukryta, gdyż
wykorzystująca psychikę jako pole walki, nie pozostawia widocznych
śladów a więc jest bezpośrednio niewykrywalna. Można ją rozpoznać tylko
po skutkach psychicznych których identyfikacja wymaga czasu i
niezależnego, nie spaczonego przez kulturę, spojrzenia na ofiarę
przemocy. Większa zdolność kobiet do psychomanipulacji sprawia, że nie
tylko że są one animatorkami kultury ale również animatorkami prawa. I
chociaż w historii to ponoć mężczyźni tworzyli prawo to jednak tworzyli
je pod wpływem i z uwzględnieniem interesów kobiety gdyż to kobieta
oddając się w łóżku w niewolę mężczyźnie dyktowała mu równocześnie
prawa, które miały zabezpieczyć jej dominację nad nim. Handlując swoimi
dobrami seksualnymi stawała się kobieta prostytutką jednakże na tym
etapie rozwoju cywilizacyjnego cel uświęcał środki a więc i powszechność
prostytucji została uświęcona. I nieważne, że skutkiem prostytucji jest
niechęć kobiet do uprawiania seksu z mężami, ważne jest że gatunek
dzięki temu poświęceniu przetrwał. Ale żadna świętość nie jest trwała,
jeżeli jej skutkiem jest przemoc, a skutkiem niechęci kobiet do
uprawiania seksu jest męska przemoc fizyczna, czyli gwałt, która
prowadzi do dalszej dekompozycji społeczeństwa gdyż tworzy się prawa,
które mają zabezpieczyć kobiety przed gwałtami ale ani na rusz nie
docieka się przyczyn męskich gwałtów. Prawo ucieka do przodu (typowe
postępowanie władzy gdy nie ma nic do zaoferowania) zamiast cofnąć się
wstecz do naszych prapoczątków i dociec dlaczego kobieta posiadła władzę
i co zrobić by wreszcie zrównać prawa płci obojga.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-07-04 17:01:29

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jebanie dzieci w odbyta jest przestępczym gwałtem i to prawda, brak edukacji
seksualne powoduje, że tacy jak ty nie odróżniają bestialskiego gwałcenia, od zgody
na stosunek osoby już dojrzałej.

3. Data: 2015-07-04 17:14:34

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> Jebanie dzieci w odbyta jest przestępczym gwałtem i to prawda, brak
> edukacji seksualne powoduje, że tacy jak ty nie odróżniają
> bestialskiego gwałcenia, od zgody na stosunek osoby już dojrzałej.

Odczep się wreszcie ode mnie złamasie jeden. ;-)

4. Data: 2015-07-04 17:21:43

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 17:14, LeoTar pisze:
[...]
> Odczep się wreszcie ode mnie złamasie jeden. ;-)

Wstąpiłeś na prywatne podwórko globika i watykańskich agentów spod znaku
Iksi et consortes. Nigdy ci nie odpuszczą.

5. Data: 2015-07-04 17:25:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Penetrator pisze:

> [...]
> bestialskiego gwałcenia, od zgody na stosunek osoby już dojrzałej.

Odczep się wreszcie ode mnie złamasie jeden. ;-)
- pokaż cytowany tekst -

Te, a może ty masz problem biologiczny co?
No bo jak od tego klerowania kurczą się wam kutasy, to jak zdejmniesz portki przed
kobietom, to śmiech rozejdzie się po całej wsi z twoim dwa centymetry długości. ?
Tak więc zdjąłeś, wyśmiała, więc tupnąłeś ....nienawidzę cię..... No i dla dziecka
twój kutasiczek może być wielgachny abyś podreperował samopoczucie. No bo jak tak
patrze na dzieci, to ja naprzykład nie wiem gdzie by ty wkładać bo wszystkie dziurki
za małe. A może tobie radochę robi rozdzierać łona małej dziewczynki bo ona
biologicznie nie jest gotowa. ?

6. Data: 2015-07-04 17:27:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
> [...]
Wstąpiłeś na prywatne podwórko globika i watykańskich agentów spod znaku
Iksi et consortes. Nigdy ci nie odpuszczą.

Kurwo jebana on tu cały czas o jebaniu dzieci pisze ty może zacznij czytać buraku
spierdolony pod kopułą.

7. Data: 2015-07-04 17:28:13

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:
> [...]
> wstecz do naszych prapoczątków i dociec dlaczego kobieta posiadła władzę
> i co zrobić by wreszcie zrównać prawa płci obojga.

Ciąża, połóg i opieka nad dzieckiem stają się dla kobiety 'zasłoną
dymną' za którą ukrywa brak poczucia własnej wartości i dzięki której to
zasłonie wymusza uległość mężczyzny, który już wprawdzie poczuwa si e do
odpowiedzialności za potomstwo ale w żaden sposób nie jest w stanie
pokonać siły manipulacji i przyzwyczajeń kobiety, która zdążyła ponadto
podyktować już prawo, które zapewnia jej dominującą pozycję nie tylko w
pojedynczej rodzinie ale również w całym społeczeństwie i tzw.
cywilizowanym świecie. Na barkach dzieci i mężczyzn dźwiga się kobieta
ku wyzwoleniu ze stanu nieświadomości ale nie chce zaakceptować
rozwiązania zaproponowanego przez mężczyznę gdyż nie ufa. I w ten
sposób błędne koło niemocy do dokonania zmian eliminujących przemoc się
zamyka.

8. Data: 2015-07-04 17:36:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> W dniu 04.07.2015 o 17:14, LeoTar pisze:

> [...]

> Wstąpiłeś na prywatne podwórko globika i watykańskich agentów spod znaku
> Iksi et consortes. Nigdy ci nie odpuszczą.

A ja sobie myślę, że Iksi zaczęła myśleć i zaczęła wątpić w
dotychczasową linię obrony przywilejów kobiet. Bo jest matką i jak każdy
rodzic chciałaby by jej dzieci były szczęśliwe. Jest więc reformowalna
również dzięki wykształceniu, które posiada.
Natomiast ten palant glob jest gorszy od betonowego bunkra. On jedyne co
ma to to co mu wdrukowano w więzieniu co musiał przyjąć by przetrwać. I
tego się trzyma. Naprawdę jest mi go żal.

9. Data: 2015-07-04 17:36:50

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 17:27, Penetrator pisze:
[...]
> Kurwo jebana on tu cały czas o jebaniu dzieci pisze ty może zacznij czytać buraku
spierdolony pod kopułą.

Jak to mówią: psy szczekają, karawana jedzie dalej.

10. Data: 2015-07-04 17:44:35

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 17:25, Penetrator pisze:

> [...]
kobietom, to śmiech rozejdzie się po całej wsi z twoim dwa centymetry długości.

to duzo czy malo? - nie wiem jak sie ustosunkowac ;]

--
gazebo

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?