Kobieca przewrotność.

11. Data: 2015-07-04 18:06:11

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 04.07.2015 o 17:27, Penetrator pisze:
[...]
> Kurwo jebana on tu cały czas o jebaniu dzieci pisze ty może zacznij czytać buraku
spierdolony pod kopułą.

Jak to mówią: psy szczekają, karawana jedzie dalej.

A czyli kolejny entuzjasta pedofili, mówisz że jesteś tak bezwartościowym osobnikiem
że nie masz co liczyć na dojrzałą krytyczną kobietę, a dzieci wielbią bezkrytycznie i
dlatego trzeba w nie wkładać tak?

12. Data: 2015-07-04 18:12:13

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 04.07.2015 o 17:25, Penetrator pisze:

> Odczep się wreszcie ode mnie złamasie jeden. ;-)
> - pokaż cytowany tekst -
>

> Te, a może ty masz problem biologiczny co?
> No bo jak od tego klerowania kurczą się wam kutasy, to jak zdejmniesz portki przed
kobietom, to śmiech rozejdzie się po całej wsi z twoim dwa centymetry długości.

to duzo czy malo? - nie wiem jak sie ustosunkowac ;]

To mało dla dorosłych, dla małych dzieci to może wydawać się duże , ale jak faceci
starsi biegają za nastolatkami bo tylko niedoświadczona może się jeszcze zachwyci
więdnącą fujarą, to Leo biegający za dziećmi może mieć naprawdę brak jajec, czyli
jakieś kalectwo i coś tam tylko wystaje że można pomylić z guzikiem od majtek.

13. Data: 2015-07-04 18:17:14

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
CookieM pisze:
- pokaż cytowany tekst -
A ja sobie myślę, że Iksi zaczęła myśleć i zaczęła wątpić w
dotychczasową linię obrony przywilejów kobiet. Bo jest matką i jak każdy
rodzic chciałaby by jej dzieci były szczęśliwe. Jest więc reformowalna
również dzięki wykształceniu, które posiada.
Natomiast ten palant glob jest gorszy od betonowego bunkra. On jedyne co
ma to to co mu wdrukowano w więzieniu co musiał przyjąć by przetrwać. I
tego się trzyma. Naprawdę jest mi go żal.

A ty wiesz co więzieniu robią takim pedofilom jak ty? W więziennej gwarze FIKĄŁ=
STOŁEK, powinien wejść do odbytu pedofila, więc ćwicz odbyta i rób przymiarki.

14. Data: 2015-07-04 18:17:30

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 18:06, Penetrator pisze:
[...]
> A czyli kolejny entuzjasta pedofili, mówisz że jesteś tak bezwartościowym
osobnikiem że nie masz co liczyć na dojrzałą krytyczną kobietę, a dzieci wielbią
bezkrytycznie i dlatego trzeba w nie wkładać tak?

Nie, nie jestem pedofilem ani zwolennikiem pedofilii ani pedofilów. Ale
tak jak ciebie ocenił Leotar, jesteś człowiekiem zatwardziałym,
zamkniętym na wszelkie sygnały z zewnątrz. Myślę, że taki z ciebie
ćwierćinteligent, który czymś tam gdzieś nasiąknął a teraz udaje Greka i
wykorzystuje każdą sposobność, żeby komuś rzucić się do gardła.

15. Data: 2015-07-04 18:20:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
> [...]
ćwierćinteligent, który czymś tam gdzieś nasiąknął a teraz udaje Greka i
wykorzystuje każdą sposobność, żeby komuś rzucić się do gardła.

To spytaj się innych ty debilu, Leo to pedofil i jego każdy wątek jest tematem na
temat pierdolenia dzieci jak nie umiesz kurwo czytać.

16. Data: 2015-07-04 18:38:08

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
LeoTar
CookieM pisze:
[...]

No może to psychopaci, tak zrobią, jak dobrze trafisz to pojedziesz na BERLE-
szczotka do szorowania wenątrz klozetu . Sam sobie włożysz do odbyta, to berło
długości ok 30 cm z końcówką druciano- pastkową i będziesz sobie na nim jeździł po
BETONCE=PODŁOGA. Do pyska też berło przyjmiesz i nie łudź się że tego nie zrobisz.

17. Data: 2015-07-04 18:45:50

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> [...]

> będziesz sobie na nim jeździł po BETONCE=PODŁOGA. Do pyska też berło
> przyjmiesz i nie łudź się że tego nie zrobisz.

Widać, że wiesz o czym mówisz co tylko potwierdza t co napisałem, że
jesteś pedofilem po odsiadce wyroku i by przetrwać w więzieniu musiałeś
się zaprzeć samego siebie. A teraz roztaczasz tę aurę bezmyślności na
całe swoje otoczenie bo się boisz. Boisz się nawet pomyśleć samodzielnie
tylko wpieprzasz gówno, które ci podano podczas pseudo terapii.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

18. Data: 2015-07-04 19:01:27

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 18:45, LeoTar pisze:
[...]
> [...]
> całe swoje otoczenie bo się boisz. Boisz się nawet pomyśleć samodzielnie
> tylko wpieprzasz gówno, które ci podano podczas pseudo terapii.

Może być również krypto-gejem, oni lubią role-playing.

19. Data: 2015-07-04 19:10:33

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:
> [...]

> biegający za dziećmi może mieć naprawdę brak jajec, czyli jakieś
> kalectwo i coś tam tylko wystaje że można pomylić z guzikiem od

Żal mi Cię globku, że tak zostałeś zaszczuty w pierdlu iż pozostało Ci
tylko próbować bezmyślnej jazda na ludzkich emocjach. Pewnikiem dlatego,
że ze strachu którym Cię karmiono w więzieniu sam stałeś się impotentem.

20. Data: 2015-07-04 20:43:17

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Tak traktuje się takich jak ty w więzieniu, mają wypatroszoną kiszkę stolcową. Co ty
nie wiesz że jak zgwałcisz dzieciaka, a nawet za to teraz, czyli propagowanie
pedofii, to pucha a tam nie ma tak, że specjalnie dla buraczka znajdą izolatkę. Tylko
ci wychowawca powie, żebyś nie mówiał za co siedzisz. Jak się zorientują więźniowie
to odbyt masz rozerwany, bo to nie tylko w społeczeństwie jesteś gówno , nawet tam.
Wpisz na you tube " nie sąd cibie skaże pedofilu " to film o tym ja dupy rozrywają
takim jak ty.

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?