Jak mi wyszło?

1. Data: 2015-07-03 20:18:34

Temat: Jak mi wyszło?
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy film
Teraz będe pisał filmami tylko muszę popracować nad detalami i muzyką może być
ciekawie co?

https://youtu.be/bPfVvdpODRQ

2. Data: 2015-07-03 20:28:53

Temat: Re: Jak mi wyszło?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Pierwszy film
Teraz będe pisał filmami tylko muszę popracować nad detalami i muzyką może
być ciekawie co?

https://youtu.be/bPfVvdpODRQ

Słuszna idea.
Kwesią czasu jest, że jakiś Nowak (ten od Nergala) będzie cię chciał przed
sądami przeciągnąć. Jeśli nie chce ci się być menczennikiem, dobrze by było
żebyś miał aktualne żółte papiery.

Dębska

3. Data: 2015-07-03 20:33:50

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nowak to były SB -ek z żółtymi papierami paranoicznymi, jak kiedyś tak teraz z
ramienia czarnego stalina prześladuje ludzi, jeśli mnie oskarży za pisanie prawdy to
z miłą chcęciom poznam gnidę .

4. Data: 2015-07-03 20:40:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Przemysław Dębski

[...]

No to powodzenia. Nie mogę się doczekać twojego pierwszego orędzia ;)

Dębska

5. Data: 2015-07-03 20:44:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

[...]

Jak się zrobie medialny to non stop będe nakręcał przeciwko okupantowi klerykalnemu
jak prawdziwy patryjota, bo ile jeszcze ofiar w polsce przez tych zboczonych
dewiantów, będe nakręcał do zamieszek przeciw klerowi, jak trzeba to podpale
kościoły. Ojczyzna wzywa.

6. Data: 2015-07-03 20:52:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Przemysław Dębski

[...]

To weź sobie za wczasu pozakładaj dużo kont na jutubie.

Dębska dobra rada

7. Data: 2015-07-03 20:58:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

[...]

Dlaczego bo cenzura?
Szczerze powiedziawszy wymyśliłem swój taniec, zauważyłaś że wrzucam z różnych czasów
tańce? Globik jako była gwiazda Alkatraz w łodzi dość dobrze się porusza, globiki
lubią tańczyć i pomyślałem by fajny taniec wrzucić dla potomnych, ale właśnie ten
test jest po to, żeby zobaczyć jak się samemu wygląda na you tubie po bawieniu się
funckcjami smartfona, zauważyłaś zmienione kolory? Smarfon ma ciekawe możliwości
nawet obraz mogę podrapać jak na starych filmach .

8. Data: 2015-07-04 10:16:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-03 o 20:18, Rewolucja pisze:
> Pierwszy film
> Teraz będe pisał filmami tylko muszę popracować nad detalami i muzyką może być
ciekawie co?

> https://youtu.be/bPfVvdpODRQ

Super!
Tylko te chwaściory trochę skoś, bo nie długo w ogóle Cię nie będzie widać.

Ewa

9. Data: 2015-07-04 11:18:59

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2015 o 20:18, Rewolucja pisze:
> [...]
zobaczymy jak mi wyjdzie, obsiewam ogorki, cukinie i cos tam jeszcze

--
gazebo

10. Data: 2015-07-04 14:10:17

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Rewolucja napisał:
> Pierwszy film

https://www.youtube.com/watch?v=vtIolhSUvKw

Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?
toksyczne relacje