Masochizm czy pewność siebie?

1. Data: 2015-07-02 22:08:08

Temat: Masochizm czy pewność siebie?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś jak byłem w związku ( teraz przelotne relacje bo mieszkam gdzie mieszkam), z
Olgą którą już poznaliście , miałem ciekawe objawy.
Nasz związek trwał cztery lata i skończy się na przeprowadzce z retkini w to straszne
buractwo, nie miałem zamiaru się z nią kontaktować bo tu by jej krzywdę zrobili i to
jest pewne.
Tak więc ona jak zaczeliśmy uprawiać seks miała 15 lat, a ja o 3 lata starszy.
Rodzice nasi po pewnym czasie nie bardzo chcieli tego naszego związku, bo chyba im
przeszkadzało ciągłe " wylegiwanie" się w łóżeczku ( moja matka tylko była wyjątkiem
i nawet organizowała nam możliwość spokoju), a gdzie nie poszliśmy czy do parku, czy
teatru, to ani parku nie obejrzeliśmy ani spektaklu bo nie mogliśmy bez siebie
wytrzymać i raz nawet teatr zamkneli, wszyscy poszli i musieliśmy nocować.
Ale tak Olga w wieku osiemnastu lat zaczeła chodzić na boki, czego nawet zbyt bardzo
nie ukrywała, a zaczeła mi sprowadzać koleżanki i matki koleżanek na seks. I właśnie
jej skoki w bok, aby sprawdzić się z kimś innym, schodziły po mnie jakby nigdy nic,
żadnej zazdrości, nie wchodziła też w szczegóły bo to jakieś niesmaczne by było po
prostu, ale zawsze przybrykała, czasem sama a czasem z chętną koleżanką. I już nasz
związek szedł w kierunku, jak to podczas ostatniej nocy opowiadała, wchodząc przez
okno, aby nikt nie widział że zostaje na noc, w oferty że ona się ożeni z kimś innym
bo ojciec chce, a my będziemy zawsze kochankami. Tak jeszcze nie ma męża a już
planuje to co planuje i właśnie czy to masochizm z mojej strony czy pewność silnej ,
niezakompleksionej osobowości. ?

2. Data: 2015-07-03 18:22:21

Temat: Re: Masochizm czy pewność siebie?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2015 o 22:08, Penetrator pisze:
> [...]
planuje to co planuje i właśnie czy to masochizm z mojej strony czy pewność silnej ,

to jest male piwo

--
gazebo

toksyczne relacje
Taki pomysł
O wojnie płci, jej przyczynie i skutkach.
Poradnik: jak być fanatykiem ateistycznym? Część I
Oglądacie grę o tron?