w temacie myslistwa

1. Data: 2015-07-03 14:54:17

Temat: w temacie myslistwa
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

gadalem jak obiecalem, z kolega, ktory opowiedzial mi jak pierwszy raz
ustrzelil dwuletniego warchlaka, radosc byla i gratulacje, w moim
mniemaniu czysto 'sportowa' z okazji udanego strzalu, jesli ci ludzie,
ktorzy fetowali cos wiecej, to byli po prostu skrzywieni

i tak mi sie przypomniala stara historia jak ustrzelili weterynarza,
ktory mial uspic tygrysa

--
gazebo

2. Data: 2015-07-03 20:24:13

Temat: Re: w temacie myslistwa
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
> [...]
> ktorzy fetowali cos wiecej, to byli po prostu skrzywieni
> i tak mi sie przypomniala stara historia jak ustrzelili weterynarza, ktory

Może napisz, kto ustrzelił tego weterynarza.

3. Data: 2015-07-03 20:53:47

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2015 o 20:24, Dirko pisze:
> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
>
> Może napisz, kto ustrzelił tego weterynarza.
jedyni do tego uprawnieni, weterynarz przymierzal sie do czystego
strzalu zeby uspic zwierzaka a przypierdolili mu lekko z boku w plecu
(pamiec zawodna ma) z krotkiej bo stal na linii, i nie powinien tam byc
jesli dobrze zinterpretowalem slowa rzecznika policji (weterynarza
oczywiscie, nie tygrysa i paru debili w mundurach), i tak na szybko
link: http://goo.gl/3nH76z

--
gazebo

4. Data: 2015-07-04 14:00:05

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze zinterpretowalem slowa rzecznika policji (weterynarza oczywiscie,
> nie tygrysa i paru debili w mundurach), i tak na szybko link:

Obraz niekompetencji, braków w wyszkoleniu i zwykłej bezmyślności policji.

to co z tym maja współnego myśliwi?

5. Data: 2015-07-04 14:07:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:

> link: http://goo.gl/3nH76z

Tygrysa wypuścili obrońcy zwierząt.

6. Data: 2015-07-04 14:30:16

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 14:00, Dirko pisze:
> Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości

> Obraz niekompetencji, braków w wyszkoleniu i zwykłej bezmyślności policji.
>
> to co z tym maja współnego myśliwi?

potrzeba jest a zwierzyna sie rozni

--
gazebo

7. Data: 2015-07-04 14:31:28

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2015 o 14:07, s...@g...com pisze:

> Tygrysa wypuścili obrońcy zwierząt.

zapewnili ludziom godziwa rozrywke

--
gazebo

Masochizm czy pewność siebie?
toksyczne relacje
Taki pomysł
O wojnie płci, jej przyczynie i skutkach.
Poradnik: jak być fanatykiem ateistycznym? Część I