Ja wiem kto ich tego nauczył

1. Data: 2015-07-03 15:23:46

Temat: Ja wiem kto ich tego nauczył
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dręczony przez kolegów 14-latek powiesił się. To, co po jego śmierci rozpętało się w
sieci, jest przerażające.....

Dobrze ze zdech polska nie ejst dla pedalow"; "bardzo dobrze rze ta k***a zginela
haha jee***y pedal" (pisownia oryginalna) - ten rynsztok chyba najlepiej podsumowuje
wypowiedź jednej z internautek: "Niestety tak właśnie jest z tolerancją tu u nas w
Polsce. Tutaj nie można być oryginalnym, nie można być sobą, ponieważ od razu w
grupie ludzi z otoczenia tej osoby znajdzie się ktoś, komu ta oryginalność nie będzie
pasować".

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
291128,Dreczony_przez_kolegow_14_latek_powiesil_sie_
_To_.html