Kobieca przewrotność.

81. Data: 2015-07-15 04:16:14

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:8fd7ae4e-6004-4d57-adc2-e295be0cd38e@googlegrou
ps.com...
> [...]
>
> Kobiety nie chodzą bez majtek sadkiem o dwunastej w nocy. Nie przechodzą w
> nocy podziemiami, nie pokazują w tramwaju cycków jak ktoś się nachalnie
> przygląda. Baba potrafi podjechać pod dom i ją dwa zbiry napadają i
> gwałcą w samochodzie przed samym domem, jak ich sprowokowała, wzywa
> karetkę bo się źle poczuła a w karetce ją pierdolą, jak ich sprowokowała
> itd... To co ty twierdzisz to mitologia która doprowadziła do tego, że już
> się bandyci chwalą ile zgwałcili, bo oszołomy pod wpływem religii dostali
> mani oskarżania ofiar a ochrony bandytów, oszołomy jak Pszemol.

Fascynujące że Ci się chce tyle razy w kółko te bzdury powtarzać.

82. Data: 2015-07-15 10:49:46

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2015 o 01:01, Penetrator pisze:
> No i co później, idziesz do takiego prokuratora a ten ci wmawia że twoja wina i co
teraz robie, nic nie zgłaszam bo po co mam wysłuchiwać idiotów, to samo robią
kobiety. Przestały zgłaszać, bo to są naprawdę mózgi na " prewencji" Mnie
traumatyzował poraz kolejny to na niego z mordą wyskoczyłem że betonowy idiota i
Smutna, a w aktach bardzo agresywny słownie, po miesiącu już tylko agresywny brak że
słownie. Siedzi ze mną taki Tomek i oddziałowy ze śmiechu się przerwaca na peronce,
bo facet jest sam do sprawy, a mu przychodzi artykuł że jest grupa przestępcza, gdzie
do grupy musi być przynajmniej trzech, prokurator widział potrójnie. Pół roku rodzina
i adwokat walczyli żeby prokurator zaczął widzić bez halucynacji, ale ksywa Bossa mu
została. Bossa bez grupy.

aaaa, Tomek tez byla kobieta

--
gazebo

83. Data: 2015-07-15 10:53:44

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2015 o 02:28, Penetrator pisze:

> Kobiety nie chodzą bez majtek sadkiem o dwunastej w nocy. Nie przechodzą w nocy
podziemiami, nie pokazują w tramwaju cycków

jak to nie? gdzies ty sie uchowal?

--
gazebo

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?