No i co...?

1. Data: 2015-07-05 21:37:22

Temat: No i co...?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mowa nienawiści głoszona przez kler do homo do czego doprowadziła? Chłopak się
powiesił prześladowany przez równieśników.
Teraz jest program w radio i ludzie dzwonią, gdzie się można zgłosić bo ma wnuczka,
syna, który jest prześladowany i tu nie chodzi tylko o homo, homofobia jest
przeskakująca. Nienawidzi kolektywizm tego że masz za dużo koleżanek a nie kolegów,
za dbanie o wygląd, za modne noszenie itd. Bo homofobia to kolektywizm złapany za
mordy, by się do siebie upodobniać, każda inność jest powodem do zaprześladowania,
jest to prymitywna plemienna stadność która nienawidzi wszelkich różnic, więc i WAS
dotyczy . I co kościół, ksiądz OKO inni księża, odpowiedzialni za to że dzieci się
prześladuje, co teraz mord nie otworzą do czego doprowadzili?. Chyłkiem w krzaczki bo
pojawiają się konsekwencje, z ryji religijnych wykrzywionych pianą nienawiści z
zaburzeń seksualnych?

2. Data: 2015-07-05 21:48:08

Temat: Re: No i co...?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2015 o 21:37, Penetrator pisze:
> Mowa nienawiści głoszona przez kler do homo do czego doprowadziła?Chłopak się
powiesił prześladowany przez równieśników.
jak sie wieszaja dzieci hetero w wyniku "zawodow milosnych" czy jedynki
w szkole albo czegos tam jeszcze to jaka jest przyczyna?

--
gazebo

3. Data: 2015-07-05 23:06:49

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
jak sie wieszaja dzieci hetero w wyniku "zawodow milosnych" czy jedynki
w szkole albo czegos tam jeszcze to jaka jest przyczyna?

Głupoty.
Jednak tu jest samobójstwo które jest poprzedzone zbrodnią, każda ofiara
prześladowania dostaje skłonności samobójczych, zmienia się jej psychika. Niedawno
też była afera z nastolatką która się zabiła z prześladowania. Nawet ja którym to
wiem, że pojawią się w psychice takie sytułacje, jak na mnie buractwo skoczyło, też
dostałem takich skłonności. Tylko że ja bym każdego tu zajebał zanim się zabił.

4. Data: 2015-07-05 23:26:11

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2015 o 23:06, Penetrator pisze:
> [...]
> jak sie wieszaja dzieci hetero w wyniku "zawodow milosnych" czy jedynki
> w szkole albo czegos tam jeszcze to jaka jest przyczyna?

dziekuje

--
gazebo

5. Data: 2015-07-05 23:32:55

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Różnica jest taka, że jeśli zaczyna się prześladowanie, psychika dostaje ciosy, te
ciosy traumatyzuję psychikę i najpierw pojawia się zmęczenie ( jak po wyjściu od
dentysty), zawęża się perspektywa świata, bo ból ją zawęża i gdy ciągle jest
dawkowany, jest tak zawężona że widzi się tylko cierpienie, więc chce się odejść.
Zmieniona jest psychika przez prześladowce, gdyby ich nie było, ta zmiana nigdy by
się nie dokonała, te osoby by żyły i planowały przyszłość. Dlatego prymitywne chore
bydło ze wsi, atakując każdą inność, nie tylko dopadnie homka, dopadnie każdego kto
się czymś wyróżnia i rujnuje mu życie. Tym samym ja zdając sobie z tego sprawę jak mi
się zapada psychika przez buractwo szukałem dostępu do kałacha i mieli szczęście że
nie znalazłem, bo chciałem prześladowców zabrać ze sobą. Pomogła też znajoma
psycholog....tylko się nie zabij bo będą się cieszyć....żyj tak aby ich szlak trafił.

6. Data: 2015-07-06 14:25:54

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2015-07-07 00:02:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mnds18$nqs$1@dont-email.me...

> Głupoty.

Przeczytaj ten artykuł (j. ang):
https://www.rawstory.com/2015/07/religious-trauma-sy
ndrome-how-some-organized-religion-leads-to-mental-h
ealth-problems/

8. Data: 2015-07-07 08:53:37

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 00:02, Pszemol pisze:

> Przeczytaj ten artykuł (j. ang):
> https://www.rawstory.com/2015/07/religious-trauma-sy
ndrome-how-some-organized-religion-leads-to-mental-h
ealth-problems/

musze? cieplo jest :) pewna pani psychiatra rzekla kiedys calkiem serio,
ze kiedy wejdziesz miedzy wrony... ale ona w sumie jest wdzieczna, bo
dzieki temu pacjentow ma
--
gazebo

9. Data: 2015-07-07 10:24:18

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Przeczytaj ten artykuł (j. ang):
>https://www.rawstory.com/2015/07/religious-trauma-s
yndrome-how-some-organized-religion-leads-to-mental-
health-problems/

Mówisz, ze to ma związek z samobójca o którym mowa?

10. Data: 2015-07-07 12:15:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]
yndrome-how-some-organized-religion-leads-to-mental-
health-problems/

Mówisz, ze to ma związek z samobójca o którym mowa?

Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści do homo, a mowa
nienawiści ( dziwnym trafem prawo nie obowiązuje kościół) prowadzi do prześladowań i
ludobójstwa. Prześladowana osoba zawsze dostaje skłonności samobójczych. To że taki
ksiądz Oko jest chory, to odrazu widać i pewnie o to chodzi Pszemolowi, że religia
powoduje choroby psychiczne i to jest prawda.

Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa