No i co...?

61. Data: 2015-07-11 17:14:00

Temat: Re: No i co...?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol

'Razem przeciw kulturze gwałtu''

http://www.gazeta.tv/wideo/10,78801,17581236,Mezczyz
ni_z_Gazeta_pl_dolaczaja_sie_do_akcji___Razem.html?_
_utma=125722326.1145797705.1433354232.1436610604.143
6626217.49&__utmb=125722326.7.10.1436626217&__utmc=1
25722326&__utmx=-&__utmz=125722326.1436266080.44.10.
utmcsr=google|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr
=http%3A%2F%2Fm.wiadomosci.gazeta.pl%2Fwiadomosci%2F
1%2C117915%2C18291128%2CDreczony_przez_kolegow_14_la
tek_powiesil_sie__To_.html&__utmv=-&__utmk=93066141

62. Data: 2015-07-11 17:33:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 10.07.2015 o 06:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>no patrz pan, nie zgadlbym :]

bo jestes do dupy

63. Data: 2015-07-11 17:39:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Wystarczy cytat podać gdzie rzekomo twierdzę
>że są dowody że Jezus nie istniał.
>Ja uważam że nic takiego nie twierdziłem - ale
>kto wie, może nie pamiętam, może się mylę...
>Udowodnij że tak twierdziłem albo nie zarzucaj mi kłamstwa.

Za darmochę? Nie bądź śmieszny, attention whore musi płacić :-)

64. Data: 2015-07-11 18:23:37

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2015 o 17:33, Ghost pisze:
syjnych:mnlsgq$sde$...@d...me...

> bo jestes do dupy

o, a wiec jestem, jeden problem z glowy :]

--
gazebo

65. Data: 2015-07-11 19:09:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Za darmochę? Nie bądź śmieszny, attention whore musi płacić :-)

Po prostu bezpodstawnie zarzucasz mi klamstwo a jak kazalem pokazac Ci
karty to sie wykrecasz.

Jestes zerem pod wzgledem honoru.

66. Data: 2015-07-11 21:41:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Jestes zerem pod wzgledem honoru.

Hahahahahahahaahha, u make my day :-DDDDD

67. Data: 2015-07-12 04:02:29

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Hahahahahahahaahha, u make my day :-DDDDD

Długo jeszcze będziesz głupkowato prowokował aby usilnie zwracać na siebie
uwagę?

68. Data: 2015-07-12 10:21:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Długo jeszcze będziesz głupkowato prowokował aby usilnie zwracać na siebie
>uwagę?

:-DDDDD

Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa