No i co...?

11. Data: 2015-07-07 12:36:41

Temat: Re: No i co...?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-07 o 12:15, Penetrator pisze:

> Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści

Kto Ci każe non stop siedzieć w kościele?

Ewa

12. Data: 2015-07-07 12:39:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Ghost
- pokaż cytowany tekst -
Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści do homo, a mowa
nienawiści ( dziwnym trafem prawo nie obowiązuje kościół) prowadzi do prześladowań i
ludobójstwa. Prześladowana osoba zawsze dostaje skłonności samobójczych. To że taki
ksiądz Oko jest chory, to odrazu widać i pewnie o to chodzi Pszemolowi, że religia
powoduje choroby psychiczne i to jest prawda.

No bo zobacz, antysemityzm i ostatnio to bardzo ścigają, tak prokuratury się wzieły
za mowę nienawiści do żydów, zaczeli wreszcie to ścigać, bo buractwo przecież chore
zalewa nas falą nienawiści na tle etniczo-narodowym. W przypadku homoseksualistów,
buractwo ze swoją sraczką nienawiści, lanej na nas czy przestrzeń publiczną to mowa
nienawiści, czyli już nie wolność słowa, bo ona kończy się tam gdzie zaczyna się
nienawiść czyli szkodliwość dla innych. Ich wypowiedzi czy też zaburzony seksualnie
kler, który zakłada lecznice homków, to jest już prześladowanie danej grupy z
budowaniem obozów wręcz i tak pompowana nienawiść, takie prześladowania czym się
kończą, grupa prześladowana ma najwyższy wzrost samobójstw. A następnie jeszcze
bandyci psychopatyczni piszą artykuły że homo krócej żyje.
Tym damym ja widząc z czym mam doczynienia, traktuje ich jak nic nie warte gówno, bo
pokazli mi czym są, więc nie ma w moich postach żadnego szacunku od tego ich
świnińskiej nienawiści bo dla mnie to są niewyskrobańcy, nie powinni istnieć.

13. Data: 2015-07-07 12:42:05

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-07-07 o 12:15, Penetrator pisze:

> Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści

Kto Ci każe non stop siedzieć w kościele?

Ty chora jesteś, na lekcji religii tym młodym sprano mózgi że homo to wrogi
zboczeniec i ty dziwisz się że tego chłopca zaprześladowali?. Ty wiesz o czym jest
ten wątek, chłopaka homofobiczne prześladowanie doprowadziło do śmierci. Czy ty też
jesteś psychiczna?

14. Data: 2015-07-07 12:48:40

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-07-07 o 12:15, Penetrator pisze:

> Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści

Kto Ci każe non stop siedzieć w kościele?

Dręczony przez kolegów 14-latek powiesił się. To, co po jego śmierci rozpętało się w
sieci, jest przerażające.....

Dobrze ze zdech polska nie ejst dla pedalow"; "bardzo dobrze rze ta k***a zginela
haha jee***y pedal" (pisownia oryginalna) - ten rynsztok chyba najlepiej podsumowuje
wypowiedź jednej z internautek: "Niestety tak właśnie jest z tolerancją tu u nas w
Polsce. Tutaj nie można być oryginalnym, nie można być sobą, ponieważ od razu w
grupie ludzi z otoczenia tej osoby znajdzie się ktoś, komu ta oryginalność nie będzie
pasować".

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
291128,Dreczony_przez_kolegow_14_latek_powiesil_sie_
_To_.html

15. Data: 2015-07-07 13:04:33

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-07-07 o 12:15, Penetrator pisze:

> Związek jest taki, że non stop słyszymy z ambon mowę nienawiści

Kto Ci każe non stop siedzieć w kościele?

Ty się dziwisz że po takich wypowiedziach prześladuje się homo?

https://m.youtube.com/watch?v=tSdPojDhaYY

16. Data: 2015-07-07 13:11:24

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 12:36, FEniks pisze:

> Kto Ci każe non stop siedzieć w kościele?
>
> Ewa

chlodniej jest

--
gazebo

17. Data: 2015-07-07 13:12:56

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 12:42, Penetrator pisze:

> Ty chora jesteś, na lekcji religii tym młodym sprano mózgi że homo to wrogi
zboczeniec

uczeszczajac na inne zajecia dzieci rozumieja, ze nie kazdy zboczeniec
jest wrogi

--
gazebo

18. Data: 2015-07-07 13:17:26

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 07.07.2015 o 12:36, FEniks pisze:
- pokaż cytowany tekst -
chlodniej jest

To są właśnie wypowiedzi idiotów, nie przeczyta posta, nie wie o co chodzi, kogo
homofobia zaprześladowała, kto leje homofobie bo to nie trzeba iść do kościoła,
księdza Oko wystarczy posłuchać i wali takie grzyby z pustodupia jak powyżej, do mnie
jakbym ja chodził do sekty.

19. Data: 2015-07-07 13:27:32

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 13:17, Penetrator pisze:

> [...]
księdza Oko wystarczy posłuchać i wali takie grzyby z pustodupia jak powyżej, do mnie

Come on now, who do you,
who do you, who do you,
who do you think you are?
Ha ha ha bless your soul.
You really think you're in control?

--
gazebo

20. Data: 2015-07-07 13:53:58

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 12:39, Penetrator pisze:

> [...]
świnińskiej nienawiści bo dla mnie to są niewyskrobańcy, nie powinni istnieć.

umiesz tak?
https://www.youtube.com/watch?v=e2K09X1Qdq8
--
gazebo

Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa