Re: Kobieca przewrotność.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 4 Jul 2015 08:25:45 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kobieca przewrotność.
From: Penetrator <r...@g...com>

LeoTar
Penetrator pisze:

> Jebanie dzieci w odbyta jest przestępczym gwałtem i to prawda, brak
> edukacji seksualne powoduje, że tacy jak ty nie odróżniają
> bestialskiego gwałcenia, od zgody na stosunek osoby już dojrzałej.

Odczep się wreszcie ode mnie złamasie jeden. ;-)
- pokaż cytowany tekst -

Te, a może ty masz problem biologiczny co?
No bo jak od tego klerowania kurczą się wam kutasy, to jak zdejmniesz portki przed
kobietom, to śmiech rozejdzie się po całej wsi z twoim dwa centymetry długości. ?
Tak więc zdjąłeś, wyśmiała, więc tupnąłeś ....nienawidzę cię..... No i dla dziecka
twój kutasiczek może być wielgachny abyś podreperował samopoczucie. No bo jak tak
patrze na dzieci, to ja naprzykład nie wiem gdzie by ty wkładać bo wszystkie dziurki
za małe. A może tobie radochę robi rozdzierać łona małej dziewczynki bo ona
biologicznie nie jest gotowa. ?