Transgenderyczny sen

1. Data: 2015-07-09 01:28:39

Temat: Transgenderyczny sen
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdrzemnąłem się trochę i miałem dziwny sen. Śniło mi się że jestem Lesbijką. We śnie
byłem fajową kobietą która flirtowała z interesującą blondyną. Obudziłem się, a że
budzę się i sen czasem trwa, wiem że wypowiedziałem na progu snu i już
świadomości...ale fajnie być lesbijką. Naprawdę sny to zajebista sprawa, bo można być
exstra mega dziwuchą i podrywać inne kobiety. Jaka szkoda że trzeba się obudzić.

2. Data: 2015-07-09 02:51:02

Temat: Re: Transgenderyczny sen
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2015 o 01:28, Penetrator pisze:
> [...]
exstra mega dziwuchą i podrywać inne kobiety. Jaka szkoda że trzeba się obudzić.

wcale to a wcale nie trzeba

--
gazebo

Smarfony