Smarfony

11. Data: 2015-07-23 18:28:37

Temat: Re: Smarfony
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:moqk3r$cae$1@node2.news.atman.pl...

> http://tnij.org/4uoonbi

Ciśnie mi się tylko brzydkie słowo..Zastanawiam się, kto jest większym
wrogiem Polski: tacy jak Ty- któzy uwierzą w każdy idiotyzm każdego
skurwysyna- byle antykościelnego. Doprowadzić to musi oczywiście do tego, że
jak nas będą sprzedawać, i będziemy pełnić bardzo podobną rolę do
Palestyńczyków w ich państwie- przed 20 laty- to Ty będziesz się cieszyć,
jak Ci dobrze. Może najpierw trzeba, żeby tacy ludzie wyginęli, wymarli- ot,
po prostu zniknęli z tej ziemi? Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa- nie
mogła byś przekazać swoich genów

--

Chiron

Niestety sprzedawczyku kler to obce państwo co nieszczy ten kraj, a że jest to takim
samym system totalitarnego zamordyzmu jak faszyzm czy komunizm, bo one naśladowały
kościół, to złodziej musi znaleźć kozła ofiarnego i już was tak wytrenowali, że co
aferę kleru się wrzuci to nagle urojeni żydzi się pojawiają zalewający wątek .
Czy ty udajesz czy już jesteś takim upadłym menelem że sprawia ci radochę niszczenie
kraju przez najbardziej zbydlęcone zło ludzkości, bo już ciężko uwierzyć by ktoś tam
łaził i nie zdawał sobie sprawy jaka chora zbrodniczo jest ta sekta?

12. Data: 2015-07-23 22:57:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 13:45:00 +0200, ikka napisał(a):

stara się przed jesienną porażką ratować wszystko co się da.

> http://tnij.org/4uoonbi

"Ambasador pisał o ?restytucji prywatnego mienia?, a to może, ale nie musi
ich [żydów] dotyczyć."

--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

13. Data: 2015-07-23 22:59:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 05:53:54 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Jest ciąg dalszy:
> Wrogowie Polski w Kongresie Stanów Zjednoczonych
> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3431

Dokładnie.
"Musimy bowiem przypomnieć, że żydowskie roszczenia dotyczące mienia
bezspadkowego szacowane są na 65 miliardów dolarów. Zadośćuczynienie przez
Polskę tym roszczeniom doprowadziłoby do tego, że Żydzi dysponowaliby na
terenie Polski majątkiem tego rzędu. Środowisko dysponujące takim majątkiem
miałoby dominującą pozycję ekonomiczną, a co za tym idzie - również
dominującą pozycję społeczną i polityczną. Mówiąc wprost ? byłaby to
szlachta dla mniej wartościowego, tubylczego narodu polskiego. W ten sposób
naród polski we własnym kraju zostałby zepchnięty do roli narodu
drugorzędnego i poddany eksploatacji przypominającej eksploatację
Palestyńczyków pod władzą Izraela."

14. Data: 2015-07-23 23:01:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 17:44:56 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> po prostu zniknęli z tej ziemi? Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa- nie

Nic dodac, nic ująć - twarda logika.

15. Data: 2015-07-23 23:03:00

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2015 o 23:01, Ikselka pisze:

> Nic dodac, nic ująć - twarda logika.

tez mi sie podoba jego podejscie do ewolucji

--
gazebo

16. Data: 2015-08-24 21:12:12

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-23 o 17:44, Chiron pisze:

> [...]
> tacy ludzie wyginęli, wymarli- ot, po prostu zniknęli z tej ziemi?
> Gdyby teoria ewolucji była prawdziwa- nie mogła byś przekazać swoich

I oto podła, katolska polaczkowatość w pełnej krasie. Wyplułeś z siebie
jakieś pomyje bo mam inne zdanie niż ty...

Ale nie martw się, jest w tobie dobro, tylko jeszcze o tym nie wiesz.
A jak już je odkryjesz, będziesz mógł uderzyć się w pierś.
Chyba, że boisz się walenia...

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

17. Data: 2015-08-24 22:59:00

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> CBA jest pisowskie i jak widać oddawna

a 30 grudnia 2009 premier Donald Tusk powołał go na to stanowisko
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Wojtunik

Zamówienie na soft do szpiegowania było Panie bąbel z roku 2012
kiedy to mianowany przez Tuska szef CBA Wojtunik złożył podpis.

18. Data: 2015-08-24 23:59:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> CBA jest pisowskie i jak widać oddawna

- ukryj cytowany tekst -
[...]

A to Tusk non stop za pomocą CBA robił zamach stanu na Tuska, i to nie Kaczyński
bulwersował się że Sąd skazał szefa CBA? Jebane bydło, mafie ze skoków zrobili ale to
wina PO, rozjebali samolot wina PO. Duda obiecał 500 zł na dziecko i niedorzymuje bo
to wina PO. To jest esencja pierdolonego Buractwa.

19. Data: 2015-08-25 00:30:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=ihzPExS7-U4

"Taka była IV RP". PiS kazał inwigilować tysiąc najważniejszych ludzi w państwie?

http://natemat.pl/40671,taka-byla-iv-rp-pis-kazal-cb
s-inwigilowac-tysiac-najwazniejszych-ludzi-w-panstwi

mokro w majtkach
No i co...?
Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.