Smarowidło do bardzo krótkiej fryzurki

1. Data: 2003-01-16 17:50:07

Temat: Smarowidło do bardzo krótkiej fryzurki
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, potrzebuję takiego. Żele doprowadzają mnie do depresji i
obciążają włosy, które w efekcie 'klapią'. Lakieru na sobie nie cierpię,
czuję się jak w hełmie. Na piankę odpowiednią nie trafiłam. A mam bardzo
krótką fryzurkę (hehe - wyglądam jak chłopiec). I chciałabym, żeby
włoski były jakoś podniesione, a nie leżały płasko. Macie coś (włącznie
z kosmetykami z salonu), co włosków nie obciąży, nie sklei, nie uczyni
lepkimi w dotyku, a trochę podniesie i rozkudłaci? Aha - no i coś, co
się szybko i skutecznie stosuje, bo rano mam na wysuszenie włosów i
ułożenie fryzury w porywach do 15 minut...
Nie chcę być chłopcem, chcę być dziewczynką ;-)))

--
Kami (ostrzyżona)
____________________________

1. Data: 2003-01-16 18:35:13

Temat: Re: Smarowidło do bardzo krótkiej fryzurki
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003 18:50:07 +0100, Kami <K...@j...net> wrote:

> [...]
>ułożenie fryzury w porywach do 15 minut...
>Nie chcę być chłopcem, chcę być dziewczynką ;-)))

Kamis a moze zrob sobie headline??? Podniesie wlosy i bedziesz
dziewczynka ;-) a fryzura zajmie Ci 10 minut ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-01-16 18:55:03

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ułożenie fryzury w porywach do 15 minut...
> Nie chcę być chłopcem, chcę być dziewczynką ;-)))

Rowniez jestem krociutko obcieta i tez nigdy nie bylam zadowolona z tych
wszystkich pianek,zeli nie mowiac o lakierze(wyprobowalam naprawde
wiele).Nareszcie trafilam na cos fantastycznego, jest to krem w tubce o
nazwie Polviform firmy La Biosthetique na bazie bio, kupilam u fryzjera,
sluzy do ukladania i pielegnacji wlosow.Nie skleja wlosow,nadaje ladny
polysk, naklada sie czubkami palcow na suche wlosy, nie musze nic ukladac,
tylko palcami modelowac.Zapytaj w jakims salonie fryzjerskim, ktory stosuje
wlasnie srodki bio.
Ilona

1. Data: 2003-01-16 18:58:20

Od: "shshon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może "szampon familijny"- czasami ciężko rozczesać po nim włosy i są jakby
podniesione.
Udanych eksperymentów.
Bart

1. Data: 2003-01-16 19:49:03

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Hehe :-)) Cati, ale po pierwsze, to teraz najważniejsze są zakupy
akomodacyjne, a po drugie - te włoski są naprawdę krótkie, i coś mi się
wydaje, że trudno byłoby zrobić to/tego/tę headline...

--
Kami (ostrzyżona)
____________________________

1. Data: 2003-01-16 19:49:58

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

O właśnie, właśnie...
A ile to cudo kosztuje? Tak circa about?

--
Kami (ostrzyżona)
____________________________

1. Data: 2003-01-16 21:41:34

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kami" <K...@j...net> wrote in message
t003.jasien.net...
> I chciałabym, żeby włoski były jakoś podniesione, a nie leżały płasko.
> Macie coś (włącznie z kosmetykami z salonu), co włosków nie obciąży,
>nie sklei, nie uczyni lepkimi w dotyku, a trochę podniesie i rozkudłaci?

Fajny efekt mozesz uzyskac po zastosowaniu modelujacego kremu
do wlosow "Out of bed" L'oreala.Spokojnie mozna uzyskac efekt
nieuczesanych wrecz potarganych wlosow.Krem nie jest tlusty i
nie sklei wlosow.

Adrianna

1. Data: 2003-01-16 21:47:49

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
A cena? W przybliżeniu?

--
Kami (ostrzyżona)
____________________________

1. Data: 2003-01-16 22:06:13

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kami" <K...@j...net> wrote in message
t003.jasien.net...
> A cena? W przybliżeniu?

Oj,nie pamietam...dawno temu mialam krotkie wlosy...

Adrianna

1. Data: 2003-01-17 07:02:42

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> napisał(a):

> "Kami" <K...@j...net> wrote in message
t003.jasien.net...

Około 18 zł, tez stosuję i jetsem zadowolona. Poodbno dobry jest supermocny
wosk do włosów Welli z serii Design, ale jeszcze nie stosowałam, bo trochę
obawiam się efektu tłustych włosów (mam z natury przetłuszczające)
Pozdrawiam krótko ostrzyżoną - równie krótko ostrzyżona Reniaszka

Kosmetyczka-Wroclaw
"parówka"
do czego to sluzy????
kosmetyczka