Smiac sie czy plakac?...

11. Data: 2003-08-18 06:30:14

Temat: Re: Smiac sie czy plakac?...
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
news:bhjl4d$l0p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Więc oświeć mnie, kto ją utrzymuje?
Nie mam zamiaru Cie oświecać. Chyba, że jesteś inspektorem IS, US, UKS, MF,
NIK to wtedy możemy porozmawiać

> Czysta demagogia,
Weź pod rozwagę i przemyśl
http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
ykul=7338

> Pozdr
Elizabeth

12. Data: 2003-08-20 04:03:08

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Nie mam zamiaru Cie oświecać. Chyba, że jesteś inspektorem IS, US, UKS,
MF,
> NIK to wtedy możemy porozmawiać

Czyli okazuje się jednak, że jak zawsze w przypadku tego rodzaju organizacji
proste pytanie o źródła finansowania tej niby społecznej instytucji okazuje
się być najbardziej drażliwe.
A więc ponieważ nie jestem inspektorem żadnej z wymienionych przez ciebie z
zadziwiającą znajomością rzeczy finansowych instytucji, w dalszym ciągu
przekonany jestem, że te sprytne i samozwańcze "reprezentantki" kobiet
umoścviły sobie przytulne gniazdko z naszych podatków.

13. Data: 2003-08-20 08:33:40

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonany jestem, że te sprytne i samozwańcze "reprezentantki" kobiet
> umoścviły sobie przytulne gniazdko z naszych podatków.

A konkretnie? Którędy i na jakich zasadach niby one te pieniądze mają
wysysać - potrafisz wskazać? Czy tak po prostu sobie gadasz, żeby gadać?
Radia Maryja czasami nie słuchasz? Tam takich rewelacji więcej można
usłyszeć...

J.

14. Data: 2003-08-20 14:15:06

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysysać - potrafisz wskazać? Czy tak po prostu sobie gadasz, żeby gadać?
> Radia Maryja czasami nie słuchasz? Tam takich rewelacji więcej można

Sposobów może ( i jest) bardzo dużo, ale to NTG. Ale ty zapewne wierzysz,
że wyżej wspomniana tzw. "Feredacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny"
utrzymuje się z powietrza lub składek uczestników. I tymże powietrzem płaci
za np ogólnopolskie akcje medialne, bilbordy itp. No cóż, kwestie wiary nie
poddają się rozumowemu osądowi.
Ale nie w tym rzecz;- jeden z dyskutantów (Elizabeth) na moje proste pytanie
o źródła finansowanie ucieka od konkretów jak od dżumy ( grupa medycyna:))i
na temat pieniędzy udziela wykrętnych odpowiedzi- wie, ale nie powie. Jakież
wzorcowe przestrzeganie zasady jawności działania organizacji społecznych
( zresztą zapisanych w ustawie).

Silicol skin
nadmierna potliwosc
jaskra a ciąża