TFX - skuteczny?

1. Data: 2003-08-14 13:14:29

Temat: TFX - skuteczny?
Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych Grupowiczow,
moze ktos z Panstwa mial stycznosc z wyciagiem z grasicy (produkuje to
Jelfa) TFX.
Interesuje mnie skutecznosc tego preparatu w podnoszeniu odpornosci.
Polecil mi go lekarz, ale jest on na tyle drogi (ponad 400 zl), ze trudno
sie zdecydowac bez potwierdzenia skutecznosci, a nic nie moge znalezc na
necie (google i onet w miare przeszukalam, ale moze sa "ukryte" zrodla).
Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2003-08-15 16:22:42

Temat: Re: TFX - skuteczny?
Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bhg1vl$e1b$1@inews.gazeta.pl>
Misia napisał(a):

> [...]
> a nic nie moge znalezc na necie (google i onet w miare
> przeszukalam, ale moze sa "ukryte" zrodla).

Nie znam tego specyfiku, ale na bazie wyciągu z grasicy produkowany
jest Transfer Factor. Sprowadzałem go sobie z USA (teraz w Polsce jest
dostępny przez lokalnych dystrybutorów) i - jeżeli chodzi o poprawę
odpornoći - działa rewelacyjnie.
Z tego co pamiętam - 1 opakowanie (60 kapsułek) kosztowało ponad 30$.
Znalazłem tańszy jego odpowiednik - ok. 20$ - nazywa się Immuno Factor.
Kiedyś widziałem polska stronkę w necie o TF i wydawało mi się, że jego
cena była zdecydowanie niższa niż 400 zł.

Sławek
gg:1397619

Smiac sie czy plakac?...
Silicol skin